25 Ocak 2017 Çarşamba

Kozmik Geometri Mucizesi



''TİTREŞİMLERİMİZ ENERJİMİZİN KUVVET ALANIDIR

Titreşimlerimiz enerjimizin kuvvet alanıdır, heyecanlar bu titreşimin seviyesini ve gücünü düşürür. O yüzden inisiyatik okullarda, öğrencinin heyecanlarını ve duygusallığını kontrol altında tutması istenir ve bu konuda sürekli uyarı alınır.

Aşırı heyecan her anlamla enerjimizin titreşimlerini bozar, heyecanın pozitif ya da negatif olması hiç farketmez, hayatta da dikkat ederseniz; başarılı insanlar genellikle heyecanlarına yenilmeyen sakin ve soğukkanlı insanlardır, bu özellik onların durumu kontrol altında tutmalarına neden olur.

Kendi varlığımızı, ailemizi, en yakınlarımızı ya da ülkemizi tehdit altında hissettiğimizde, üzülmek ya da heyecanlanmak yerine titreşimleri belli bir noktada sabit tutmayı ve düşüncelerimiz aracılığıyla bir dönüşüm alanı yaratmayı başarırsak, başkalarının da güçlenmesine katkıda bulunur ve evrenle uyumlu olan düzgün, doğru yayınlar oluşmasına neden oluruz…

Gereken yükseliş ivmesinin ve kudretinin oluşmasına yardım etmenin ya da diğer adıyla katkıda bulunmanın tek çaresi budur…. Sağduyunun ve objektif olmanın insan üzerindeki olumlu ve yararlı etkilerine, şimdi bu açıdan bakınca, daha da derin anlamlar bulmanın mümkün olduğunu da görüyoruz…''

PİRAMİTLERLE REZONANS ETKİSİ ARASINDAKİ BAĞLANTI

Herhangi bir alanda yoğunlaşmak o alanda bir rezonans yani aktivasyon gücünün arttırılmasına yarayan ortam yaratır.

Eski çağlarda piramitler bu işi görürdü, evrensel geometriye uygun olarak kare bir temelin üzerine oturtulmuş olan piramitler ve piramitlerin üstündeki kristaller hem o bölgenin hem de başka şu anda yerleri bilinmeyen ley hatları üzerindeki alanlarla da titreşerek, gezegenin enerjisinin yükseltilmesine neden olur.

Böylelikle bilinçlerin yükselmesine destek verilirdi ama şimdi yeni bir çağdayız. Biz de çok ilerledik ve geliştik, piramitten ve piramitin tepesindeki kristalden yükseltici enerji almamız gerekmiyor çünkü bizim bedenimiz bir piramit etkisi taşıyor.

Beden bir torus, sürekli kendinden enerji üreten muhteşem bir yaşam çiçeği.( flower of life) Dönem gereği biz kendi bedenlerimizde bu yüksek enerjileri üretmek, kristalleştirmek ve yaymak konumundayız.

Özellikle ruhsal öğretilerle uğraşmış, bu tip spiritüel bilgilere tüm yaşamlarını vermiş insanlar titreşimleri yükseltmek daha yüksek enerjili bir aktivasyon alanı yaratmak için yoğunlaşırlarsa bir rezonans etkisi yaratırlar; rezonans aktivasyon gücünün titreşimler aracılığıyla arttırılması ise bu önce insanın kendinden ve kendi bedeninden başlar.

Leonarda da Vinci’nin saklı yani gizli geometriyi, altın oran konusunu ve daha pekçok derin bilgiyi bilmesinden kaynaklanarak çizdiği insanın altın oranını ifade eden resmi derin bir bilgiyi ifade eder.

ALTIN ORAN

"...Eğer uygulama veya işlev unsurları açısından hoşa giden ya da son derece dengeli olan bir forma ulaşılmışsa, orada Altın Sayı'nın bir fonksiyonunu arayabiliriz... Altın Sayı, matematiksel hayal gücünün değil de, denge yasalarına ilişkin doğal prensibin bir ürünüdür."

Mısır'daki piramitler, Leonardo da Vinci'nin Mona Lisa adlı tablosu, ay çiçeği, salyangoz, çam kozalağı ve parmaklarınız arasındaki ortak özellik nedir?
Bu sorunun cevabı, Fibonacci isimli İtalyan matematikçinin bulduğu bir dizi sayıda gizlidir. Fibonacci sayıları olarak da adlandırılan bu sayıların özelliği, dizideki sayılardan her birinin, kendisinden önce gelen iki sayının toplamından oluşmasıdır.

Fibonacci Sayıları:

0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, ...

Fibonacci sayılarının ilginç bir özelliği vardır. Dizideki bir sayıyı kendinden önceki sayıya böldüğünüzde birbirine çok yakın sayılar elde edersiniz. Hatta serideki 13. sırada yer alan sayıdan sonra bu sayı sabitlenir. İşte bu sayı "altın oran" olarak adlandırılır.

Altın Oran sayısı kozmik geometri, titreşimler ve rezonans etkisi için de geçerlidir…

İnsan öyle muhteşem bir yapı ki, dilerse; konsantre olursa, yoğunlaşırsa kendi bedeninde ve ruhunda yarattığı rezonans etkisiyle kadim mısırda piramitlerin oluşturduğu dönüştürücü etkiyi yaratabilir, üstelik bu bir grup olursa yayılacak olumlu yükseltici, bilinç dönüştürücü etki bir o kadarda artar…

Adına LightWorker (Işık İşçisi) denilen sıradan görünümlü ama arınmış yapılı insanlar farkında olarak bazen de farkında olmayarak harikulade bir enerjinin yaratımına neden olmakta, yeni ve olumlu enerji kapılarının açılmasını, o minicik yüreklerindeki sevgiyle tetiklemekteler…

Kaynakça:F.A

Bedri Ruhselman- İlahi Nizam ve Kainat

Prof. Dr. Mümtaz Tarhan

Cory Ann Cashman

(Tamami Alintidir)

4 yorum:

merhaba asma hanim uzun zamandır yazilarinizi beğeni ile takip ediyorum emeğiniz için teşekkür ederim. Bugün 23 subat 2017 de dunyaya carpmasi olasi bir gok tasindan bahsedildigini okudum 15 atom bombasi gücünde olacagini okyanusa düşerse o çoğumuzun ruyalarimizda gordugumuz manzaralarin oluşmasindan tedirgin oldum. Net bir bilgim yok ama bildiklerim okuduklarim ve zamaninda anlam veremedigim ama arastirmalarim derinlestikce gördüğüm ruyalarinda birbiriyle baglantili oldugunu farkettikten sonra böyle bir olayin gercek olma ihtimali beni endişelendirmiyor değil.
Bu konudaki görüşlerinizi bizimle paylasabilirseniz çok sevinirim.
Işık ile kalın...

Ali bey, pasifi okyanusuna bir goktasi dustugunu ve sularin yukseldigi goruntusunu almistim ben iki yil once ve hatta yazdim blogda. Ama bu eger olacaksa, sadece suya yakin yerlerde yasayanlara etkisi olacaktir. Benim tahminim bu. Subatta olur mu olmaz mi bilemiyorum. Kendi ic sesim hayir olmayacak diyoe. Ama ben daha cok gorduklerime gore degerlendirme yapiyorum. Nasaya guvenmiyorum. Onlar ne derse tersini dusunurum her zaman. Onlar 2015 yilindan beri gunes sistemine giren Niburu yu bile gizliyorlar.

Teşekkürler Asma hanım ben atlantik okyanusunun hemen kenarinda yaşıyorum tedirgin olmamin sebeplerinden biride bu sanırım. Birçok kayiplar vericek olsak bile artik bu dünyada birseylerin degismesi gerektiğine inaniyorum.Niburu yu ayrica arastiracagim. Değerli görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler.

kusura bakmayın yanlış yapmışım. ben gooleden bağlandım ve son okuduğum sayfaya gelmiştim ve sandım yeni mekale yok.

ben sizin emrinizle üç hayvani doyrarım, zaten kediler ço çok burada halk da yoksul hayvanlar çopde bile az yiyecek bula bilirler, ancak ben O yazdığınız siteyebağlanmadım kendim bu 3 kedini doyurarım. çok kibarsınız.

Yorum Gönder