22 Ağustos 2014 Cuma

Rh Negatif Kan Grubundaki insanlarin Gizemi



Dunya'daki ilk kan grubu '0' dir. Herkes '0'grubuyken insanlar çok küçük bir alanda yaşıyorlardı, aynı yemeği yiyor, aynı hayati yasiyorlardi ve bu yüzden değişim gereksizdi. Ancak nüfus arttığında ve göçler hızlandığında değişimler ivme kazandı. Sonrasında gelişen A ve B gruplarının geçmişi ancak 20 bin – 30 bin yıl öncesine uzanıyor. AB grubu ise daha çok yenidir.” O grubu “Avcı”, A grubu “Çiftçi”, B grubu “Göçebe” ve AB grubu “Modern” olarak değerlendiriliyor.Tabi tum bu gruplar kendi iclerinde de negatif ve pozitif olarak ayriliyorlar. Dunya'daki kan grubu dagilimi soyledir:

0 RH pozitif Her 100 kişiden 40´ı
        0 RH Negatif Her 100 kişiden 7´si
A RH pozitif Her 100 kişiden 34´ü
        A RH Negatif Her 100 kişiden 6´sı
B RH Pozitif Her 100 kişiden 8´i
        B RH Negatif Her 100 kişiden 1´i
AB RH Pozitif Her 100 kişiden 3´ü
        AB RH Negatif Her 200 kişiden 1´I

Benim dikkat cekmek istedigim konu Rh (-) Negatiftir. Rh Negatif kanin mutasyonu bilinmeyen bir kokten olup, Avrupa da; 10.000-15.000 yil oncesine dayanmaktadir. Daha sonra simdiki Ispanya, Ingiltere ve Irlanda dolaylarina yayilmistir. Avrupada "Basques people" Bask'lar diye bilinen bir irk iclerinde en cok Rh negatif kani olan insanlardan olusmustur. Ispanya'da Bask Ozerk Bolgesi diye bir ulkeleri vardir. Cok zenginler. Cogunlugu Guney Amerika ulkelerine dagilmistir. Bir kismida Avrupa ulkelerine, Amerika ve dunyanin dortbir yanina yayilmislardir. Incilde 'Tanri' kelimesinden sonra encok kan kelimesi geciyor. Kan ile Tanri arasindaki baga hep dikkat cekiliyor. Mesela israilliler, kan baglarinin bozulmamasi icin sadece israil soyundan gelenlerle evlenmeyi uygun goruyorlar. Cunku  tanrinin soyundan gelip farkli bir kana sahip olduklarina inaniyorlar. Ben kanimizda yaraticimizin kodlarini tasidigimiza inaniyorum. Tipki bedenimizin her ayrintisinda oldugu gibi...


Gelelim simdi Rh Negatif kan grubunda olan insanlarin ozelliklerine;

1-Bazilari dogustan kuyrukla dogar yada, kuyruk sokumu kemikleri buyuktur, baskalarina gore daha belirgindir.
2-Vucut isilari normal insanlarinkine gore daha dusuktur.
3-Kan basinclari normal insanlara gore daha dusuktur.
4-Yüksek zihinsel analitik yetenekleri vardir.
5-Virus, bakteri ve hastaliklara karsi direncleri yuksektir. Kolay kolay hastalanmazlar.
6-Hisleri ve algilamalari cok kuvvetlidir.
7-Psisik gucleri vardir.
8-Uzaylilar tarafindan kacirildiklarini soyleyenlerin icinde encok Rh negatif kani olanlar bulunmaktadir.
9-Uzaya, bilime ve Fen'e cok ilgi duyarlar.
10-Genellikle uzayli veya UFO gorme, gokte isik gorme deneyimi yasarlar.
11-Gelecekle ilgili ruyalar gorurler.
11-Farkindaliklari cok yuksektir ve kendilerini normal insanlardan farkli hissederler.
12-Vucutlarinda aciklanamayan leke veya morluklar belirebilir.
13-Yuksek boyutlarla iletisim kurabilirler.
14-Dogaya ve hayvanlara karsi cok hassas olurlar.
15-Mavi, yesil, gri veya ela gozlulerdir. Gozleri isiga karsi cok duyarli olur.
16-Genelde sarisin, kizil veya acik renkli saclari olur.
17-En onemlisi ise pozitiften asla kan alamazlar. Hatta negatif kanli anne pozitif kanli erkekten hamile kalirsa, vucut karsi reaksiyona gecerek fetusu anne karnindayken zehirleyip olduruyor.(Ancak teknoloji gelisince, medikal destekle kurtarilabiliyor bu bebekler.)
18-Dunya uzerindeki insanlarin yuzde 84'u Rh pozitif kan tasiyor ve maymun genine sahip. Geriye kalan yuzde 16'si ise Rh negatif olup, maymun geni tasimiyorlar. Peki bunlar nerden geldiler? Neden farklilar?

Yakininizda Rh (-) Kan grubunda olan kimseler varsa, onlari dikkatle takibe alin ve hayat hikayelerini dinleyin. Olaganustu ozellikleri varmi diye gozlemleyin. Cunku bu kan grubunda olanlar bir sekilde diger gruptan olanlara gore daha ustunler. Hybrid ( Melez) olabilirler. Melez demekle kastim; dunya disi genleri tasiyor olabilmeleridir.

                         


Sevgiler!
         
Aasmaestefan@gmail.com                                               

133 yorum:

Aasmacim bende kan grubuna gore beslenme ile ilgili yazi ararken netten senin bu yazini gordum.bizim ailede cocuklar hep - ben ve kardesim ablam ikizim heheh.degisik oldugumuzu dusunuodum hep zate:)bu yazini nasil gormemisim.vucut fonksiyonlari tespitleri cok yerinde .bu yazi icin tesekkurler

Rica ederim! sevgiyle...Hepiniz negatifmisiniz?

Ewet ben ve ablam ab-erkek kardesim ve ikizim 0 -
Babam b - annem a + sadece annem pozitif

Cogu zaman kan vermeye calisiyorum ama dogumdan sonra vucdum tam toplanamadi hala 3 sene gecti.ama yine de mevsim gecislerinde senede 1 kere de olsa kan vermeye calisiyorum.negatif cok zor bulunan bi kan ozelligi ama ayni zamanda b grubuda cok bulunmaz turkiyede b batiya ozgu hele ab pozitifte olsa kolay bulunmuyor.kan gruplarina cok ilgim var hehehehe

hiimm hybrid olabilirsiniz anne haric. Hybrid iseniz, yukaridaki ozellikler sizlerde varsa o zaman, coz ozelsiniz.
temas oldumu diger boyuttan varliklarla?

Oldugunu zannetmiorum ama olsa da anlayacagimizi da zannetmiorum.siz abd de yasiorsunuz.misal ben surekli discovery neogeo nun belgesellerine baktgmda bu konularda batinin ilgisi bu konulara cok buyuk.tc de cok az insan uzayli kavramina inaniyor bence.kardeslerim de begatif ama baslarina bole bi temas gelse onun cin oldugunu dusunurler:)yada karabasan:)yalniz ilk paylastiginiz resimdeki bebek nekadar ilginc.cizgi filmlerde felan bu tarz ayak ve vucut seklini cok cizdikletini gordum.

evet haklisiniz. Insanlar gordukleri seyi ve duyduklari sesleri hemen en kolay yoldan cin beya seytan musallat olmus diye kesip atiyor. Bana da zamaninda demislerdi. kanallik basladiginda sesler ve bilgiler geldiginde anlamadim ne oldugunu, etraftakilere sordum. cin musallat olmus seytan gelmis demislerdi. simdi guluyorum o zavalli fikirlere ama..milletce uyanistayiz. farkindalilar artiyor. Bu isi haci hocaya sormadan cozecegiz kendimiz hep..

Garip...yukarida bahsettiginiz fiziksel ve ruhsal tum ozellikleri tasiyorum.Evet 0 negatifim..Arkadaslarim bazen korkulur senden diye dalga gecerler öngörülerimden dolayi.Cok küçük yaslarimdan beri bilim kurgu kitaplarina filmlerine asiri derecede düskünum .Bu durum halen degismedi..Garip ruyalar görürüm bazen..Yazdiklariniz hem ilgimi cekti hem de ürküttü beni...Günlük hayatimda son derece gercekci neseli sosyalim neyse ki;)))

son model imalatim diyorsunuz yani :) Korkacak birsey yok. DIgerleride sizlerden once imal edilmisti. Sizlerden sonra da yeni bir dna ve kan grubu gelecegi kesindir.

Merhabalar.Yazınızı okudum ve beğendim.Emeğinize saygı...Listelediğiniz özelliklerin hepsi ve daha fazlası hayat boyu kendimde gözlemlediğim olgular. Aklıma takılan ise 10 sene evvel ortaya çıkan bir durum. Bütün ailem B RH + ancak ben B RH - im. İşin garibi doğum belgemden itibaren belli bir yaşa kadar çocuk doktorumun kayıtları dahil kan grubun benim de B RH + idi. Sonradan bir değişim yaşadım. Sebebi hakkında bir fikriniz var mı acaba? Şimdiden teşekkürler

Iki olasilik olabilir. Ya kayitlara yanlis gecmistir. yada pozitifi gercekten ama eger agir bir rahatsizlik olayi yasamissaniz, size dis mudahele edilmis ve donuste kaniniz degistirilmis olabilir.

Evde ablam ab negatif babamı bilmiyorum vefat etdi geri kalan 4 kişi 0 negatif özellikle benim kanım çok soguk dokunduğum kişi donuyor yaz kış aynı rahatsızlık olduğunu düşünmeye başlamışdım açıkcası hastalık konusunda en son ne zaman hasta oldugumu unuttum galiba lise 1. sınıfdaydı nedense hastalanmıyorum en fazla baş agrısı mistik güç olarak ben raslamadım ama dedemde annemin sölediğine göre çıbanları iyi etme özelliği varmış tabiki ben doğmadan ölmüş bizim ailede en fazla yaşayan 60 65 fazlası yok ve acı çekmeden birden gidiyolar ilgi alanı kısmlarıda birebir dogru fen ve arkoloji ilgimi çekiyor dediginiz gibi vucutda bazen morluklar oluşuyor sebepsiz yere yani şimdi bizdemi meleziz. :D

oyle gorunuyor. Maymun geni tasimayan farkli bir gen tasiyan en son uretim diyelim. 😹

Cevabınız için teşekkür ettim.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Benim de kan gurubum sürekli değişiyo bir b rh+ bir b rh- çıkıyo hemde aynı dalikalar içinde bunu nasıl açıklarsınız acaba. Onlarca kan gurubu kartım var hep bir pazitif bi negatif bunun anlamı ne merak ettim.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Degisim konusunda bir fikrim yok. Daha once biri daha boyle birsey yazmisti ama sizinki kadar sureklilik yasayan gormedim. Bu konuyla ilgili bir sey okursam yazarim yeniden size.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhaba ben 0+rh pozitif eşim b-rh negatif yeni bebeğim oldu 5 aylık şuan kanı 0-rh negatif bu durum normalmidir

Benim annem babamArH+ ben Arh -ablm 0ArH -...diger bireylerin heosi Arh+..gerçekten de cok sogugumdr.yaz kis usurum:)))

bebek de negatif zaten. normal. ama bebegi iyi gozlemleyin. ustun yetenekli olmasini bekliyorum.

Size garip bir hikaye anlatayım. Ben B(+) eşim A(+) ama bebeğimiz 0- olarak doğdu. Doktorlarda bu işe şaştı fakat araştırdığımda bunun mümkün olabileceğini fakat çok çok düşük bir ihtimal olduğunu öğrendim (hem 0 hem Rh- çekinik gen çünkü). bakalım yukarıda yazan özelliklerin ne kadarına sahip olacak.

Merhabalar Ab(-) kan grubuna sahibim.
Kendimi diğer insanlardan (doğaüstü guçlerim yok) hissiyat olarak daha farklı hissediyorum. Tahminlerim çok yüksek oranda(+90%) olarak tutuyor. Çevremdeki nesnelerden, tabela yazılarından, rakamlardan bazilarini harmanlayarak( Allah Allah) ruyalarim dahil, bazı şeylerin kısa süre sonra gerçekleştiğini farkettim.
Ornek: Geçenlerde ilkkez gectigim bir sokakta "Ceylan(arkadaşım) Davetiye ve Organizasyon tabelasina gözüm takıldi ve onun yakın zamanda bir düğünde bulunabileceği mesajını çıkardım ve bir gün sonrasında onun düğünde olduğuna dair fotoğraflarını gordum.
Yine çok garip bir şekilde evimin karşısındaki Restorant da cama yapıştırılan "Tavuk Döner 3tl yazısına takildim ve ilk 2 son 3 harfi bir araya getirdigimde "Taner" manasinin çıktığını gorup akşamında uzun zamandır görmediğim Taner isimli arkadaşımın surpriz ziyaretiyle çifte şaşkınlık yaşadim.
Bu tur olaylar arttığında, günlük toplu taşıma yolculuklarimda elime bir kağıt ve kalem alıp, gözüme takılan şeyleri yazmaya, not almaya başladım(Taksi plakaları, durak isimleri, çalan bir şarkı, rakamlar..) Çoğunluğun gün içerisinde ya da daha sonrasında bir şekilde hepsi olmasa dahil sonrasında tekrar karsima çıkması... Ruhsal, psikolojik bir bozukluk, saplantim mi var şüphesi doğurmadi değil..
Şimdi sizin yorumunuzu Rica ediyorum..
Deli miyim? Özel miyim?

Ekleme: Esmer, siyah saçlı ve koyu kahverengi gözlere sahibim.

Ekleme:Absürt, olağandışı bir durum olduğuna kanaat getirmeniz durumunda şuan ki karakterim; 5 yaşındaki bir çocuğun davranışları, konuşmaları.. isteklerim basit, içten ve ucuz..
Kafamın içi ise; Her saniye milyonlarca işlem yapmak zorunda kalan, belleği dolmak üzere olan bir bilgisayar belleği gibi..
Analiz eder bakar, müdahale etmem, bir kenara yazarım, aniden ve surekli bakışlarimi değiştirip, dikkat çekebiliyorum, gözlerim bir yere 2 saniyeden fazla bakamiyor..(Film,dizi ve kitaplardan zevk alamamama sebep.s) My Name is Khan filmindeki Khan gibi baktigimi söylüyorlar.. Cok basit cümleleri kuramiyorum.. Bana söylenenleri farklı bir şekilde algılayıp bunu mu dedin diye tekrar ettiğimde;
-Yuhhh bee! Ben ne diyorum sen ne anliyorsun türünde tepkiler alıyorum..

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Ferdi bey, anlattiklariniz cok ilginc.. psikolojik bir rahatsizlik oldugunu sanmiyirum. sadece yapabildiklerinizi anlayabilme asamasindasiniz. Sahip oldugunuz yetenekleriniz henuz aciga cikma asamasinda gibi gorunuyor ve hala yolun basindasiniz gibi. Gelistikce dahada ilginc seyler yasayabilirsiniz. Sanirim siz, kodlamalari cozmeye calisiyorsunuz. Zaten negatif grubndakiler cok zekiler. Beyinleri bilgisayar gibi, yasamlarinise programlidir. mukemmellik odakli olurlar. Siz kendinizi takibe almaya devam edin. sevgiler

Kızım b grubu rh - kendini her zaman mutsuz hissediyor hayatın ona yetmediğini söylüyor değişik olduğunu anlatıyor gördüğü ama bizim göremediğimiz şeyler olduğunu söylüyor korkup pedagoka götürdüm oda bir sonuç çıkaramadı ama bir şeye tanık oldum kızım 6 yaşında hiç Rusça bilen biri yok ama bir gün bir anda Rusça bir yazıyı bildiği bir dil gibi okudu ve ben şaşkınlıkla alıp baktım ne diyor diye çok şaşırdım Rusça olduğunu görünce o kadar mantıklı ve alakadardiki çeviri yaptım Bingo... sonradan çok ısrarıma rağmen bidaha olmadı 1 aylıkken kızım konuştu ve 1 yaşında benim gibi konuşuyor Du 10 aylık yürüdü gibi

Kızım b grubu rh - kendini her zaman mutsuz hissediyor hayatın ona yetmediğini söylüyor değişik olduğunu anlatıyor gördüğü ama bizim göremediğimiz şeyler olduğunu söylüyor korkup pedagoka götürdüm oda bir sonuç çıkaramadı ama bir şeye tanık oldum kızım 6 yaşında hiç Rusça bilen biri yok ama bir gün bir anda Rusça bir yazıyı bildiği bir dil gibi okudu ve ben şaşkınlıkla alıp baktım ne diyor diye çok şaşırdım Rusça olduğunu görünce o kadar mantıklı ve alakadardiki çeviri yaptım Bingo... sonradan çok ısrarıma rağmen bidaha olmadı 1 aylıkken kızım konuştu ve 1 yaşında benim gibi konuşuyor Du 10 aylık yürüdü gibi

Gizem hanim cocugun doktorluk birseyi yok. Bunlar yeni nesil insan modeli. Dnalari bize gore daha fazla aktif olmus insanlar. Dahi olarak geliyorlar. Herseyi kendileri ogreniyorlar ve cok zekiler. Ustun yetenekleri var. Su an kac yasinda kiziniz? hide ozelden yazarmisiniz bana. Aasmaestefan@gmail.com

Merhaba,(b rh-) yukarıdaki yorumları okudum, bende de bu tip özellikler var, bunları geliştirmek için ne yapabilirim

meditasyon oneririm, ucuncu goz aktivasyonu icin egzersizler falan..

Korktum ben ya mümkünse hiçbir boyuttan kimseyle temasa geçmek istemiyorum kafayı yerim öyle bi durum olursa özelliklerden dokuz tanesi uyuyor annem negatif babam pozitif😱

Korktum ben ya mümkünse hiçbir boyuttan kimseyle temasa geçmek istemiyorum kafayı yerim öyle bi durum olursa özelliklerden dokuz tanesi uyuyor annem negatif babam pozitif😱

Merhaba, sayfanızı gezerken buldum ve çok ilgimi çekti. Ben A +, eşim B + iken kızımız (yakında 1 yaşında olacak) 0 - olarak doğdu. İlk duyduğumuz zaman çok şaşırdık ancak hemşire bir sene içerisinde değişebileceğini söylediği zaman daha çok şaşırdık. Doktorumuza sorduğumuz zaman - gruptan + gruba geçebileceğini söyledi. Yakın zamanda kan vermek zorunda kaldığımız da kan grubuna da baktırdık ancak değişmemişti. Açıkçası yazınızı okuyuncaya kadar bu duruma üzülüyordum çünkü - kan grubu akrabalarda hiç yok ve Kolay bulunmayan bir grup gibi düşünüyordum. yazınızı okuduktan sonra olumlu yanlarını görmeye başladım, teşekkürler :)

Inci hanim korkacak birsey yok. Onlarda insan. sadece evrimlesmede bizden bir basamak ilerdeler. Yukaridaki resimler, hybrid kazalarinin resimleridir. Tam evrimlesmemis olandan. BU resimlerin aile bireylerinizle ilgisi yok. Benim esimde negative grup ve ozellileri tasiyor. Olmasi gereken bu kisilerin yeteneklerinin desteklenmesi.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhabalar yukardaki yazıya benzer bir olay benim başımada geldi.Bundan 4-5 sene önce hastanede doktor B rh - kanım oldugunu söyleyince.Ailem epeyce bir şaşırmıştı.Benı B r + sanıyorlardı ve zaten ailedede negatif kan grubu olan yoktu.Bende yanlış hatırlıyorlar diye fazla irdelemedim.Ta ki burda okuyana kadar.Lise ve uni zamanımda bazı geceler garip deneyimler yaşıyordum.Cevreme anlattıgım zaman bunun karabasan oldugunu fılan soyluyorlardı.Gece uyurken garip zonglayan aynı zamanda yukselen bir ses oluyordu.Ses yukseldıkce daha cok acı cekıyordum ve vucudumu hiçbirsekılde kontrol edemıyordum.Bir şekilde mucadele edip gözlerimi acmaya calsıyordum.Actıgımda ise cok yorgun oluyordum.hemen gozlerım tekrar kapanıyor ve aynı deneyımı tekrar yasıyordum.Tek farkı o ses en dusuk seviyeden tekrar baslamasıydı.ama bu olaylar nerdeyse 10-15sene onceydi.Şuan da garip bir özlem var.Kendimi terk edilmiş gibi hissediyorum.Bu yazdıgınız cogu ozelligede sahibim.Cok ilgimi cekti ve yazma gereği duydum.

Bu yaziyida okuyun lutfen. Ben yeni gordum de.

https://evrenseluzayplatformu.blogspot.com.tr/2016/06/negatif-kana-sahip-olanlarn-uzayl.html

İyi günler,ben ve eşimin kan grubu A pozitif olduğu halde yakın zamanda doğan kızımın kan grubu A negatif oldu.Saygılarımla

Bu yorum yazar tarafından silindi.

bu yazi sadece negatif gruplular icindir. Siz pozitifsiniz.

ortak izellikler varsa sizde, ya kaniniz sonradan degisti yada spirutuel birisiniz. Uyanmissiniz.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

kan dis mudahele ile degistirilebiliyor. dunya disi mudaheleyi kasteddim. Spirutuel demek, aydinlanmis, olum uykusundan uyanmis kisi demektir. Kisacasi dunyay gelmis gorevli demektir. indigo, yildiz tohumu, kristal yada elmas ruhlardan biri olabilirsiniz. lutfen benim bu konularla ilgili yazilarina goz atin.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

A negatif kanim ama beni bu kadar saçma tarif eden bir yazı okumamistim teşekkürler

Asma inş bende kuyruk çıkmaz ama diğer her bilgiyi severek okudum

Sizin kan gurubunun ya da eşiniz çekinir olabilir mesela ben 0-yim annem 0+ babam A+ ama ikisinden Biri çekinik olduğu için 0-yim

Kuyruklu dogan insan resimlerini kaldirmak zorunda kaldim cunku yanlis anlamalar oluyor. Onlar dunyada zaman zaman yasanan melez irk kazalarinin kanitlaridir. Isteyen internette kendisi arastirip bulsun. Her negative kanli insan kendisini kuyruklu dogacak sanmasin. O resimlerin bununla alakasi yok. Sadece dunyada melez turlerin oldugunu, farkli gezegen ve irklarca dnalardaki oynamalarla melez bir irk yaratildigini anlatmak istedim. Kuyruklu insanlar genelde surungen soydan gelen melezlerdir. Ama negative kan grubunda olan insanlar, yine dna'lari guclendirilmis, aktivasyonu fazla olan yeni bir insan turudur ve dunyada Bask'lar ile baslayip avrupaya yayilmislar, oradan da Amerika'ya.. Zeki ve ustun ozelliklera sahip olunan bir kan grubudur. Inanip inanmamakta herkes serbesttir. Belki bu yazi farkindaliginizi arttirir da arastirma yapma zahmetine girersiniz..

hocam ben de a rh negatifim ve yazıyı okuyunca o kadar şaşırdım ki.bu özelliklerin çoğu var mesela uzaylı deneyimim oldu ve kime söylediysem inanmıyor..tekrar şahit olabilmek için işyerimde hep dışarı çıkıp gökyüzüne bakıyorum çok ilgi duyuyorum bu konulara..günün birinde iletişime gireceğime dair güçlü de bir his var nedense
ben kan grubunun kişiliğe etkisinin olduğuna da inanmaya başladım artık..yeter ki insan kendini tanıyabilsin

benimki de a rh - fakat niyeyse inanasım gelmiyor böyle şeylere. okuma yazmayı 3 yaşında öğrendim. 5 yaşındayken ana brittanica ansiklokpedisinde uzaya gönderilen roketleri falan okurdum. büyüyünce astronot olmak isterdim. eğitim sistemine zar zor ayak uydurdum hatta üniversitede sınıf tekrarı yaptım. diş hekimliği okuyorum. hiç spiritüel deneyim yaşamadım ama aynı özelliklere sahip olan annem yaşıyor. sarışın mavi gözlüyüm. hayvanları çok severim. sanata çok ilgi duyarım. 3 müzik aleti çalarım ve insanlara öğretirim. resim de aynı şekilde. ilginç şeyler...

Inanin bu dogru bilgi. Arastirin biraz internette cok ornekler var. Sizler en son en yeni dna aktivasyonuyla gelenlersiniz. Normal insanlara gore kullanabildiginiz beyin ve aktif sarmaliniz daha cok. cok ustun yeteneklerijiz var tabi farkina varip kullanmayi hatirlarsaniz. bu bilgiyi red etmeyin, dusunun uzerinde bir sure,,

SAYET kendkm ab rh - kan grubu mensubuyum. Yaptifgim kan grubu ve kisisel ozellikler uzerine spontan gozlemim sonucu a rh + olan uvey babam ve b rh - olan annemde paradoksal olsa dahi kendi realitem dahilnce 21. Yuzyil biliminin bu konular uzerine dogru tespitler yaptiklarini belirtirim. Kisinin bireysel olarak inandigi her ne ise ( tanri allah baba evren eneri kozmoz buddha tao ) hepsi bir butunun yek parcasidir kisi uzaklara gitmesin her sey burnun ucunda zaten yeterki kisi istesin...

Ben rh negatifim hatta AB rh negatif ve o özelliklerin hemen hemen hepsi bana uyuyor gerçekten kendimi çok farklı hissediyorum diğer insanlardan ve bir arkadaş daha anlatmış işte sürekli gördüğüm şeyler birşeye işaret ediyor bir tabela bir yerdeki yazı başka bir yerde karşıma çıkıyor felan bu gibi şeyler bende de çok oluyor bide bu dejavu denilen yani aynı şeyi daha önceden yaşamışsın gibi hissi varya ben gerçekten o yaşadığım şeyin daha önce yaşadığımı ne zamn nerde hatırlıyorum yani gerçekten yaşadığım anı bidaha yaşıyorum bide o son cümledeki melez olabilrler demişsiniz ya tam olarak ne melezi başka bir insan irkından mı bahsediyorsunuz?

Negatif kan grubundakiler dunya disi mudahele ile genleri digger kan gruplarina gore farkli, dna aktivasyonu fazla. Bu yuzden de beyinleri digger insanlara gore daha cok kullaniyorlar. Haliyle yetenekleri ve zekalari da daha ustun. Melez ile kasteddigim buydu. Ispanyadaki Bask larla avrupa uzerinden dunyaya yayilmis bir kan grubu.

A rh- kan grubuna sahibim ve yazdığınız özelliklerin hepsi bende var

A RH Negative kan grubundanım
1-12-15. maddeler hariç hepsi bende uç seviyelerde var.

Aslinda 1. maddeyi yazmamin sebebi, dnamizla oynayip yeni irklar uretildigini gostermekti. Negatif kan grubuyla ilgisi yoktu ama melez uretimin yapildigina kanit kuyruktur, Yalniz negatif kan grubuda yine melez bir irktir. Ozellikleri ise cok zeki ve yaratici , spirutuel, psisik olmalari. Mesela en son geoen cocuklar da farkli bir tur. Dnalari hepimizink9ne gore cok aktif. Insan ustu ozellikleri var. Hepsi birer dahi. Ilerde anlasilacak bu fark.

Ben şuan cidden inanamıyorum ailede tek negatif bayan benim ve yukarıda yazılan bütün özellikleri taşıyorum rüya görmeye korkuyorum her dediğim çıkıyor,ve herkes farklı biri olduğumu düşünüyor hiç bir yere ait değilim gibi ve uzun süredir bunu araştırıyorum

28 yasindayim kan grubumu yeni ogrendim (b rh-) ailemdeki tek negatifim. Arastirirken bu yazinizi gordum ve cok sasirdim ozelliklerin cogu bendede var. Bende soyle seyler cok oluyo mesela durduk yere aklima bi sarki turku geliyoicimden soylemeye basliyorum yanimda birileri varsa onlarda ayni sarkiyi turkuyu soylemeye basliyor yada bi yerde calmaya basliyor.. bide bian birisi geliyor aklima o aklima gelen kisi o an ariyor yada mesaj atiyor. Bunu kontrol etmek mümkünmüdür acaba? Hislerimde cok kuvvetli. Ha bide 27 sayisina takintim var. Hayatimdaki bi cok onemli olayda 27 sayisi karsima cikiyor onu farkettim. Tesadufmudur yoksa bi anlamimi var cozemedim.

27 yi bilmiyorum ama bu tur sayilar genelde toplanarak teke indirilir ve ikisinin toplami 9 eder. 9 onemli bir sayidir. Ozel kisilerin hayatinda cok 9 olur. Ataturk un hayatinda 9 ve 19 lar hep oldu. Ayni zamanda butun demektir tamamlanma demektir. Bu sayiyi tasiyan insanlar yuksek boyuttan bilgi cekerler. Enerjileri tamamlanmis yani yuksek frekansta olur ve yetenekleri normal insanlara gore fazla olur.

Size hiç yakıştıramadım böyle bir yazıyı. Negatif kan grubu olanlar insan üstü varlık, başka bir canlı türü değiller. Sarı saç ve açık renk göz de üstünlük alameti değil. Çok üzücü gurur kırıcı şeyler yazmışsınız.Ben de sizi ne kadar iyi biri zannetmiştim.. Kaldı ki rh negatif kan grubu olanlardan da koyu renk gözlü esmer insanlar var, rh pozitif kan grubu olup da sarışın renkli gözlü insanların var olduğu gibi

benim eşim a negatif. yukarıdaki tanımlara pek uymuyor. Esmer , kahverengi gözlü, psişik güçleri falan da yok. Makalenizi bilimsel ve gerçekçi bulmadım.

Selam Aasma benim kan grubum a RH - ve bu makalenizdeki özelliklerin bir çoğu bende mevcut melez derken neyi kastediyorsunuz çok araştırmacı bir yanım var uzaya uzaylılara ilgim çok yüksek tarih öncesi kadim medeniyetlerlede alakam var sürekli atlantis mu kıtası efsanelerini okuyorum sarı saçlı ve mavi gözlüyüm ve güneşe ışığa çok duyarlıyım ailemde annem babam ablam hepsi pozitif kan grubunda bir tek ben negatifim

Dunya disi genler eklenerek yeni bir dna, farkli sarmalla gelen insanlara mekez diyorum ben. Sizlerin dnalari bizimkinden farkli ve daha aktif. Cunku dunya disi mudahele ile dnanizda yeni ayarlamalar yapilip yollandiniz. Bundan sonraki yeni geoenler sizler gibi olacak hep hatta simdi gelen cok ozel ococuklar var ve bize gore cok ustunler. Hem dna sarmallarinin dizilisi farkli hemde direk dunya disindan genlerle geliyorlar. Dunyada yasamis hicbir irkin soyundan degiller. Goruntu olarak insan gorunumunde olmalarina aldanmamak lazim. Ben rh negatif gurubundakilerin gorevli gonderildiklerine inaniyirum. Bilincleri cok acik.

Şöyle birşey olmasıda muhtemel aasma bence bizi yönlendiriyorlar bilinçlermizin açık olması onların sayesinde olabilir hislerim çok kuvvetli mesela ve yanılmıyor enteresan derecede hızlı olaylara fikir üretebiliyorum mesela konu hakkında fazla bilgi sahibi olmasam bile yorumlama yapabiliyorum ve yanılma olasılığı az oluyor ilginç

belli bir frekansta titrestiginiz zaman zaten akasada kayitli olan bilgileri cekiy9rsunuz. birde dediginiz gibi disaridan sizin bilincinize yukleme veya kodlamalar de yapilabiliyor

Merhaba.benim kizim a-.daha 4 yaşinda.asiri zeki.her şeyi cok cabuk kavriyor.birazda sinirli.aslinda degisken.bazen cok uyusal bazende sinirli oluyor.gelecegini yonlendire bilirmiyim.dersleri konusunda.kizimin bu kan grubundan olmasi baskalarindan farki var mi yani zihin olarak.yorumlarsaniz sevinirim

Benim ailemdeki herkesin kan grubu Rh+ sadece benim kan grubum Rh - Bilimsel olarak biraz enteresan geliyor bana. Genetik olarak aktarılan bir özellik değil mi yani ?

Benim ailemdeki herkesin kan grubu Rh+ sadece benim kan grubum Rh - Bilimsel olarak biraz enteresan geliyor bana. Genetik olarak aktarılan bir özellik değil mi yani ?

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bence cocugunuzun onunu kesmeyin, ogrenmek istedigi hersey icin destek olun. Zaten kendi okuma yazmayi ogrenecektir o. Surekli onu mesgul edecek aktiviteler yaratin. ozellikle mumkunse muzik, resimle, dansla ugrasmasini saglayin. Ilgi gosterin. sorularini cevaplayin vede asi yaptirmayin, hiper aktif olursa eger asla sakinlestirici ilac icirtmeyin. O kendisi yolunu bulacaktir. Yeterki buyukler engel olmasin.

Ingilizce bircok kaynaktan okudugum kadariyla, kokeni dunya disindan gelen bir kandir ve bu kani tasiyanlar olagan ustu ozellikler tasiyorlarmis. Sizin ailenizdeki herkesin pozitif olmasi ama sizin negatif olmasi gercekten cok ilginc. Kendinizi takip edin..gozlemleyin. Su an sorgulama yaptim siizn durumunuz icin. anne baba pozitifse cocuk. negatifse, bu durum mumkun olabiliyormus. Bu demekki sizdeki genler aile icinde, koklerinizden olan bir yakininizdan da gelmis olabilirmis.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

İlginç aynı hislere düşüncelere sahibiz tek fark sanat değil teknolojiye meraklıyım ve defalarca gökte hareketli ışıklar gördüm. Rüyamı kontrol ediyor düşündüğüm bir ortamda gezebiliyorum. Uyumadan evvel beynimi tok bir sese odaklayıp kendimi yatarken görebiliyorum bu çok korkunç bir durum.
0- kana sahibim.

Bence korkunc degil, harika bir deneyimdir. Tadini cikarin. Bedenden cikip kendinizi izlemek astral oncesi veya sonrasi bir durumdur. Asil guzel olan o anda kontrolu ele alip istedigimiz yere gidebilmektir enerji bedenle. iki cesit astral vardir biri enerji bedenle yapilan digeri bilincimizle yapilan. enerji bedenle yapilan astralde ruh dedigimiz beden fizik bedenimizin kalp alanindan cikar ve yukselir gider.. sonra geri doner. saniyeden hizli doner hemde. korkmaya gerek yok.

Anne ve babamın kan grubu 0 pozitif .dört kardeşiz en büyükleri benim ve kan gurubum 0 negatif üç numaralı kardeşimin de 0 negatif .benden sonraki ve en küçük kardesimin 0 pozitif kan grupları bu işte bı terslik varmı bilgilendirirseniz sevinirim.

Bilimsel olarak bir aciklamasi vardir elbet. Benim bir fikrim yok dogrusu. Bu konuyu yazdim cunku dikkatimi cekti bir kac yabanci kaynaktan gorunce. Yoksa kan gruplari ile ilgili bilgim bu arastirma dan oteye gecmedi. Sizde internetten arastirabilirsiniz aslinda kendi durumunuzu. sevgiler

Bu yorum yazar tarafından silindi.

O tur ruyalara Lucid ruya deniliyor. Gercekten yasiyorsunuz onu. Arastirin bunu.

Bende negatifim ruyamda genelde ucarim😃😃😃

Gercekten bazi ozelikler tamam ama zeka geneldir.bende negatifim ama bazi pozitifler var superler bu bilgilernizin kaynaği nedir

Bunlarin gercek oldugunu kannitliyabilirmisiniz?

Bende b negatif im aynen bazen vücudumda farkında olmadan morluklar oluşuyor. sprituel yaşamaya çalışıyorum çok ilgiliyim. Şunu sormak istiyorum deneyimleri ağırmi geçiyor negatife tin

Anne ve babam a pozifken ben negatifim bu yaziyi okuyunca kendimi uzayli hissettim

😂😂😂😂 onemli olan belirtilerin uymasidir..uyuyorsa muhtemelen dunya disi genlerle dunyaya geldiniz..e tabiki dogum icin bir aileye gerek var. Her anne bir yeni yasama portallik eder.

Ben böyle dayanağı olmayan yazılara pek inanmıyorum ama çoğunlukla yazılanlar doğru çıkıyor bu konuda ne söyleyebilirsiniz ( bu arada 0- benimki)

internette binlerce kaynak var bununla ilgili. Bu sayfaya bagli kalmayin biraz baska kaynaklara da bakin eminim bir fikriniz olmasina yardimi olacaktir.

Bende 0Rh negatif kan grubundanım yazdığınız bir çok özelliği gösteriyorum genelde düşündüğüm şeyler konusunda tepki alıyorum olamicak saçma şeyler düşündüğümü düşünüyorlar

Bende 0Rh negatif kan grubundanım yazdığınız bir çok özelliği gösteriyorum genelde düşündüğüm şeyler konusunda tepki alıyorum olamicak saçma şeyler düşündüğümü düşünüyorlar

merhaba benim kan grubum A rH - yukarıdaki özelliklerin hepsine sahibim ancak gözlerim açık kahverengi ( ela gibi) çoğu zaman anlayamadığım bir şekilde hislerim ve tahim ettiklerim doğru çıkıyor ne yapmamı önerirsiniz ?
( bu arada kan grubu negatif olan insanların maymun geni taşımadığı sonucunu nerden çıkardınız acaba ? :)

kan gurubum A rh - ancak annem ve babam pozitif yinede bu katogr,ye girer miyim ?

A negatifim ve negatiflerin özelliklerinin birçoğu tutuyor. Tırstım be yaaa

A rh- kanım replitanları incelemek için arama yaparken tesadüfen yazınızı buldum.söylediklerini ze katılıyorum aynen tarif ettiğiniz gibiyim.uzaylı varlıklara inanıyorum ve buraya ait değilmişim gibi hissederim .hastalık konusunda da evet çok dirençliyim aynı gün ameliyat olup hastaneden çıkmışımdır safra kesesi ameliyatından.

Annem babam ve kardeşim pozitifken benim kan gurubum A- çıkmıştı yıllar önce ve hatta hemşire bu çok zor demişti annem ve babamın kan gurubundan dolayı 15-16 yaşlarında her gün aylarca aynı rüyaları görürdüm ama hep arkası yarın dizileri gibi uyanıp ertesi gün yattığımda rüyanın kalan bölümnden başlar rüyalar devam ederdi şu an 41 yaşındayım eskisi gibi rüyalarım dizi halinde görmem ama her gün rüya görürüm ve sanki gerçek hayatımı yaşıyormuş gibi görürüm bazen de çok derinlerde simsiyah bir helezon içerisinde sürüklendiğimi nerdeyse yutulma derecesine geldiğimi görürüm ve o ses oluyor uğultu yükselen uğultu uyanamama durumu saniyelik de olsa uyanıyorum bi etrafa bakıp geri yatsamda aynı yerden rüyaya devam ediyorum ama bu rüyalar beni çok yoruyor kendimi hep bir tık daha üstün göryoeum bu neden bilmiyorum ama biri bişi anlatırken ooo ben çoktan yaşadım bunları gibi hissederim uzaylıları görmek isteği 7-8 yaşlarımdan beri vardı bu yaşıma kadarda her zaman gök yüzüne bakarım bazen bir yıldıza saatlerce incelerim acaba ordalarmı diye beni her gören sen farklı hissayatlısın der mesela sen süper kahve falı bakarsın derler ki isterdim böle bişiyi ama fincana bakarım bakarım görünen şekiller benim için hep farklı şeyleri sembol eder ama bir türlü yorum yapamama. Birde çoçukluğumda taksi plakası ezberleme vardı denizlide yaşardık ve taksi plakası ve yazahanelerin hepsini hafızamda telefon numarasıyla saklardım birde iş yerlerinin isimlerini birisi gelecekse bana önceden 1 gün önceden belki şu kişi bize gelebilir diyorum kapı çaldığında da kimin olabilme ihtimallerim çoğunlukla tutuyor ama şu an artık hafıza boyutumun çok çok dolduğunu düşünüyorum neden bilmiyorum beynime sanki format atılması gerekliymiş gibi geliyor çoçuklarımın sesi bile bazen çok geliyor

Kan grubu insanların hayal güçlerinde, algılama yeteneklerinde etki eder mi, ve insan vücudun da ağrıya neden olur mu ??

Yazdıklarınızı okudum , negatif gruba dahil olmam sebebiyle dikkatimi çekti. Yanlız vücut sıcaklığı konusunda dokunan yanıyor bana. Bunu nasıl açıklayabilirsiniz ?

AB Rh(-) ama hicbir özelliğe sahip değilim aile de tek negatif benim..

Merhabalar, yazinizi ilgiyle okudum ve bende kendimle ilgili bişeyler paylaşmak istiyorum. Ben A RH+ kana sahibim ve kumral açık gözlüyüm. Negatif kana sahip olmamama rağmen çocukluğumdan bu yana bi takım varlıklarla karşılaştım. Bildiğiniz göz göze. .. rüyalarım deseniz çocukluğumdan bu yana gözlerimi kapatır kapatmaz görmeye baslarim (genellikle tanimadigim kisiler ve mekanlarda) ve çoğuda er yada gec gerceklesir. Sizce pozitif kana sahip olanlar da bu etkileri bu şekilde yaşayabilir mi? Teşekkür ederim 🤗

Ben bunların beyni kullanmayla orantılı olduğunu düşünüyorum. Öyle seçilmiş insanlar varsa da ben onlardan değilim. Saygılar...

Sıfır negatif
Yazları kışlık giyme
Kışları da yazlık giyme hissenimi alıyorum acaba bu kan grubumamı bağlı bi istenim

O rh + kan grubum... fiziksel ozellikler dahi anlattiginiz niteliklere uygun... :) sadece grup farkli... :)

Merhaba. Tüm ailemin kan grubu pozitifken ben kan grubum negatif dikkatimi çekti kuzenlerime ve amcama da sordum herkes in kan grubu pozitiften benim kan grubum b rh - olabiliyor ?

Bunu yazan cok kisi oldu, Ameliyattan once pozitif olup, ameliyattan sonra negatif olanlar da var. Bilimsel aciklamasi varmi bilmiyorum ama bence mudahele gormus olabilirsiniz baska boyuttan.

Butun ozellikler varsa sz]izde, o zaman dunyaya gelmis bir gorevli olma ihtimaliniz yuksek.

merhaba anem ve abilerim in kan gruplatının hepsi a rh + ama benim ki a rh +

Merhaba.Ben de ARH- kan grubuna sahibim.Yukarda yazmış olduğunuz özelliklerin tamamı bende mevcut.Çok ufak yaşlardan beri spirütüel konularla uzay bilim fen hep ilgiliydim.1997 /27 yaşlarımda neden burdayız amacım ne durumlarını çözdüm ve 48 yaşındayım hala okuyup araştırıyorum.Ufo gördüm.Farklı varlıkların enerjilerini hissedebiliyorum.Şİfacı özelliğim olduğunu biliyorum fakat uygulama yapmıyorum kimseye.Çok hasta olurum .En fazla sıkıntım çok fazla baş ağrısı çekmemdir.19 yaşımda uçan kedi gördüm bildiğiniz uçuyordu..:) anlattığımda delirdim gibi suratıma baktı insanlar.Uzun yıllardır anlatmadım.Ufo aracınıda 6 ay takip ettim.Belli saatlerde çıkıp görünüyordu.Bende geceleri uyumadığım için o dönemlerde (yeni doğum yapmıştım) gözlemleme şansım oldu.Son gideceklerini anladığım gün telepatik olarak yakından geçmelerini istedim.ONlardan oturduğum apartmanın üzerinden gayet yavaşca geçerek gözden kayboldular.Bir daha da böyle bir olaya tanık olamadım.Benimde tecrübelerim bunlar.Hala okuyorum hala araştırıyorum.

Çok hasta olmam demek isterken çok hasta olurum yazmışım.

Doktora sordunuz mu bu mumkunmu diye? rh negatif gruptakilerin dunya disi genler tasidigina inaniyorum ben. Kendi dusuncem bu

Az önce bir arkadaşım yazınızı bana attı çok ilgimi çekti çünki negatif gruba yazdiğınız özelliklerin çoğunluğunu taşıyorum ama kan grubum A rh pozitif 😊

kan farkli, ozellikler ayni ise, bu semptomlar uyanis yasayan gorevlilerin semptomlaridir ayni zamanda.

Aynen harfiyen bende her yazdığınız geçerli arh- benimkisi. Harikasınız ancak bu kadar isabetli gözlem ve yorum olabilirdi tebrikler

Merhaba. Ben ve ailemdeki herkes (6 kişi) de rh - kan grubuna sahibiz. Ablam ve ben gerçekten de maddelerle belirttiğiniz özelliklere sahibiz. Başarılar.

Merhaba benim kanım = kan alirken b rh + fakat verirken b rh negatif oluyor.neden kaynaklaniyor acaba yardimci olurmusunuz.

Bilimsel aciklamasi varmi bilmiyorum ama benim dusuncem, dunya disi genler tasidiginiz icin oyle cikiyor.

Sizin dna niz da muhtemelen normal insanlarinkine gore daha aktifir.

Gorevli bir ruh olabilirsiniz. Isik iscisi yani.

Benim kan grubum A RH Negatif

Bu yazıların ne kadarı bilimsel ben 0rh- kanını taşımama rağmen bu özelliklerin çoğu yok o halde bunlar varsayım yada olasılıklardan ibarettir

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Ben 0 pozitif eşim b negatif 3 oğlum var 1nci ve 3uncu 0 negatif 2 ci oğlum b negatifn bu kan dağılımı normalmidir


merhaba, bilgim yok. Bu kan gruplari mumkun mu diye. Ben sadece bir arastirma yapip sonuclari yazmistim. Sizin durumu bir uzmana sormak lazim. Internetten bur arastirin belki bilgi alanilirsiniz.

Bazi insanlarda bu ozellikler henuz aciga cikmamis olabilir. Kisinin bilinc seviyesine ve farkindaligina g0re aciga cikar.

Hep Vücut sıcaklığımın neden 35 olduğunu merak etmişimdir. Tansiyonum hep 9-7 açık tenliyim. Ama saçım kahverengi gözlerim de. Rüyalarım hep bilim kurgu herkes dalga geçer yine ne gördün diye. O rh - demek ondanmış :))

Hep Vücut sıcaklığımın neden 35 olduğunu merak etmişimdir. Tansiyonum hep 9-7 açık tenliyim. Ama saçım kahverengi gözlerim de. Rüyalarım hep bilim kurgu herkes dalga geçer yine ne gördün diye. O rh - demek ondanmış :))

Vücut sıcaklığım hep 35 bazen 34 bile oluyor.Tenim çok beyaz herkesin yanında florasan gibi parlıyorum göz rengim ela saç rengim kumral yani.Rüya çok görmüyorum açıkçası ama beni şaşırtacak 1-2 olay yaşamıştım bir kere rüyamda hiç evine gitmediğim bir arkadaşımın evinde onun odasında olduğumuzu görmüştüm ertesi gün anlattım eşyaların yerlerini rengini arkadaşım çok şaşırmıştı çünkü doğru bilmişim...Bir kere de bir arkadaşımın başına çevresindeki birinden ihanet gibi bir davranış gelebileceğini söyledim ve bir kaç hafta sonra oldu da ve hepimiz şok olmuştuk kendimi medyum gibi falan hissetmiştim ahhahahah demekki 0 negatif olduğum içinmiş :D

yazınız çok güzel. bende bir negatif kan grupluyum. açıkçası bu benim aşağılayacı bir şey çünkü yaklaşık 6 yıl kadar önce bu kan grubunun annunaki ve pleiadian kırması bir gruba ait olduğunu öğrendim. yani bedenimiz de bir reptilian türünün kanını taşıyoruz. bunun övünülecek bir tarafı bence yok. boyutsal ve fiziksel olarak temas yaşadım. taygetalı pleidain reptilian kırması bir gruptu bulaşanlar. bu durum hala da devam ediyor. sanırım hepsi bir draco reptilian olan enkiye hizmet ediyor. orjinal lyra tabanlı insan formu ne yazık ki onlar tarafından yok edilmiş.

saç ve göz rengi koyu olabilir..ama genelde açık tenli olurlar. açık kumral yada sarışın

Ben dünya dışı gen taşıdıklarını biliyorum ama köyü anlamda yada rolde değil bence. Dunya dışı köken konusunda bilgim yok. bu tur sadece dna sının daha çok bir bölümü aktif. mesela şimdi genetik olarak daha üstün bir tür geliyor dünyaya...yeni doğan çocuklar.

Merhaba bende 0 +Anne b+ babanın 3 çocuktan tek 0 - doğan çocuklarıyım bende kendimde zaman zaman faklı bir düşünce yapısına sahip olduğum hissine kapılırim algilarim hicbeni yaniltmaz bu yıl astral enerjimidir tam bilemiyorum uykuda garip şeylerin benimdebasima geldiğini söyleyebilirim bazı boyutlara geçmeye çalışan ruhumu sanki zorla tutuyormuş hissiyle uyanıyorum bazen ruhla bir sinerji oluyor ama bunu bende adlandiramiyorum 🤔sevgiler🤗😘

Yorum Gönder