3 Ekim 2016 Pazartesi

Hersey Siradan Bir Gunde Baslayacak


Bu yaziyi ilk okudugumda cok etkilendim ve bir o kadar da sasirdim. Cunku benim uc senedir gordugum bazi vizyonlarla ayni bilgileri anlatiyordu. Sanki gorduklerimi birisi yaziyla yazmis gibi geldi bana. Bu yuzden paylasmak istedim. Bu bilgiye kanallik yapan; Jahn J Kassl ve ceviren sevgili arkadasim; Kıvılcım Türkay'a tesekkur ederim.

                                                              Benim Gorduklerim:


Dunya'nin kutuplarinin yer degistirdigini, bu yuzden de Gunes'in dogus ve batis yonlerinin yer degistirdigini gordum. Simdiki okyanus tabanlarinin gelecekteki karalar, su anki karalarin da gelecekteki okyanus tabanlari olacagini gordum. Simdiki sularin baska tarafa kaymasi sonucu eski batmis medeniyetlerin aciga cikacagini, Atlanis kalintilarinin da ada seklinde yuzeye cikacagini gormustum. Simdiki yuksek daglarin gelecekteki adalar olacagini gordum. Collerin yeserecegini, Afrika, Orta Dogu ve Turkiye Anadolu'sunun sulak ve verimli topraklar olacagini, Dunya'nin diger taraflarinin (yuksek yerler disinda) su altinda kalacagini gormustum.

Gokten dusen yanan ates toplarini gormustum. Gokyuzunde buyuk bir portal acildigini ve oradan on binlerce ucan geminin geldigini ve gokyuzunde asili haldeyken onlari hayretler icinde izleyen insanlari gormustum.

Ikiz bir Dunya'nin olusturuldugunu ve Dunya'dan oraya uyku halinde insanlar tasindigini gordum.

Dunya'nin bir kara delikten gececegini ve bu gecis sirasinda bir kac gun Gunes'i goremeyecegimiz icin karanlik ve mini buzul cagi yasayacagimizi gordum. Elektrikler dahil hicbir elektronik alet de calismiyordu. Bu gecisten dolayi siddetli depremler ve volkanik patlamalar oldugunu gormustum. Okyanuslarin kaynadigini ve suyunun zehirlendigini gormustum. Temiz icme suyu sorunu yasandigini gormustum. Bu gorduklerimin bir kismini onceki yazilarimda da yazmistim. Bu vizyonlarin ne zaman olacagi konusunda da bir fikrim yok.

Burada yazilanlar negatif bilgiler degildir. Sadece eski bir dongunun bitisi ve yeni bir dongunun baslamasinin sancilari anlatiliyor. Dunya anne bir ust frekansta yeniden dogacak. Bu daha onceleri de defalarca olmustur. Bu dongu yaklasik olarak 26.000 yilda bir tekrar etmektedir.

Sevgiler!

Aasmaestefan


Sıradan bir günde, dünya baş aşağı dönecek. Sıradan bir günde, insanlar günlük aktiviteleri ile meşgulken bulutlar gökyüzünden dökülecek ve ateş/kıyam yağacak.
Sıradan bir günde, insanlar yere bakarken üstlerindeki gökyüzü açılmaya başlayacak. Sıradan bir günde imkansız olan açılmaya başlayacak, binlerce yılın ilahi duyuruları açığa çıkacak ve akşam sabahki gibi olmayacak.

Sıradan bir günde uzay-zamanda, ışığın güçleri görenlere görünür olacak, duyanlara işitilebilir olacak, karanlık zamanlarda bu bilgiye açılmış olanlara gerçeklik olacak.

Sıradan bir günde, medya hala yalanlar yayınlarken, finansal çete ve politikacılar tüm dünya kendilerinin görünmez bir örümcek ağına yakalanmışcasına davranışlarına devam ederken,  bu telaşı sona erdirecek cennetten bir ses duyacaksınız, bu o denli çabuk olacak ki, sözde bu duruma iyi hazırlananlar  kendilerini "bir kaya içinde donmuş" bulacaklar.

Sıradan bir günde, dünyasal değişim gerçekleşecek ve ölümsüzlük için düzenlenmiş tüm yeraltı tesis ve sığınakları erişilmez olacak, ve tüm bu elitler ki kendileri için en iyi hükmü vermişler; zamanın ters akıntısına yakalanıp hiçliğe saplanacaklar.

Sıradan bir günde, dünya hiçlik An'ı olan bir sessizlikle kaplanacak  ve iç dünyadan insanlar kısa bir süre için yüzeyin yönetimini üstlenecek. Sonrasında aydınlanmış varlıklar dünyaya geri dönecek ve seçilmiş hologramları yeni bir ivme ve mutlu bir yaşamı sağlayacak.

Seçilmiş bir günde, dünyalar ayrılacak, ve manzara bu dünyada yaşayan hiç bir varlık tarafından görülmüş ve deneyimlenmiş bir şey olmayacak. Sıradan bir günde, kuşlar göklerden dökülecek, daha önce var olmayan dağ zincirleri ortaya çıkacak ve sıcaktan kurumuş yerler suyla dolacak ve yepyeni karalar görünecek.


Sıradan bir günde, "Dünyanın Koruyucuları", bir çok dünyanın üstatları, melekleri ve yaratımın baş melekleri gökyüzünde belirecek ve bir çok insan gölge ile ışığı ayırt edemediğinden bu görüntüden kuşkuya düşecek.


Sıradan bir günde, dünyalar arasındaki perde kalkacak ve herkes kendini olmayı seçtiği yerde bulacak. Sıradan bir günde, zaman uzaya dönüşecek ve uzay daralacak, bükülecek ve atıl kalacak ta ki zamansız ve uzaysız Varoluş'a erişilinceye kadar.
Sıradan bir günde, dünyadaki tüm TV kanalları HADİSE'yi haber veriyor olacak , bu başlamadan önce haberlerde bir sessizlik süreci olacak.

Sıradan bir günde, yöneticilerin yalanları ortaya çıkacak ve bu anda sap samandan ayrılacak. Ve bu anda inanamayanlar ve korku içinde olanlar donup kalacak ve yardım dileyecek, diğerleri ise "Dünyaların Koruyucuları" ile ışık adımlarıyla yeni ufuklara açılacaklar.

Çok sıradan bir günde, bildiğiniz her şey sona erecek ve fakat ışığa inanmayan ve hizmet etmeyenler için her şey aynı kalacak ki bunlar bu güçlerin akıl sahibi olmayan kölelerinden biraz üstte olanlar, sürüp giden esirler  ve ızdırap çekenler ki hayatları hayat değil sadece yavaş bir ölüm olacak.

Gerçekte, sıradan bir günde hazır olanlar ve cennetten beklenen sizler yükseleceksiniz. Uzun zamandır müjdelenen hadiseler için umut taşıyanlar - sürpriz bir şekilde ve bir anda.
Sıradan bir günde, insanların bir çoğu gece uykuya dalacak ve bir daha uyanmayacak, aynı gecede yeniden doğuş (diriliş) sizin, ışığa gönül verenler için gerçekleşecek. Sadece bir gecede, çok sıradan bir günde.


Sevgili insanlık, kalan zamanı iyi değerlendirin. Şimdi "kendi evinizin sahibi" olma  zamanıdır ve korkuları salıverme zamanıdır - şüphesiz. "Kıyam"et sıradan bir günde başlayacaktır.
Siz insanlar için sonsuz Aşk'la.
The Elohim

Kanal: Jahn J Kassl
Çeviri: Kıvılcım Türkay

18 yorum:

Yöneticiler tutuklansınlar da kutup kaymaları,fiziksel değişimler falan ürkütücü,milyarlarca ölüm olur anlamı yok o zaman değşimin.

olum yok, sadece bir enerji perdesinin arkasina gecip orada yasamaya devam edecegiz. Tek fark herkes kendi tekamulunun sonucunda hak ettigi alanda olacak. Yoksa dunya yasamindan farkli bir yasam degil. Iyi isen iyi bir yere dusuk bilnc isen ona uygun bir alana geciyorsunuz.

Birsey soyliyeyim mi ??? Agizinizdan bal damliyor :)

aklıma güneş batıdan doğacak geldi, ayrıca ilk yorumu yapana şunu demek istiyorum savaşlar bitmiyor ölümler oluyor dünya savaşlarıda artık vuku buluyor

Çok enteresan...
O ışık kümesinden bende gördüm.Bir Agustos ayında sabaha karşı 6 yada 7 tane kadardı,gökyüzünde dairesel hareketlerle ilerleyip evimizin üstünden kayıp gittiler,çok heyecanlandım ve ne olduğunu net olarak hala anlamış değilim...
Ve bunu eşimden başka kimseyle paylaşmadım şuan yazıyı okurken gördüğüm seyin,metnin içinde verilen ve bahsedilen görselle benzerlik taşımasından ötürü bahsediyorum.
Yalnız son zamanlarda nefes nefese uyandığım gerçeğe cok yakın gibi gördüğüm rüyalar var.Büyük depremlerden son anda kurtulduğumuz yada nato-ab gibi güçler tarafından bombalanırken kaçıp sığınmaya çalıştığımız ve doğuda bir yerlerde benimde olduğum alanlardaki patlamalardan son dakika kurtulduğum...
Allah bizleri sonu iyi yazılanlardan eylesin,ülkemiz adına kritik günlerden geçtiğimiz bu zaman içinde tek kaygım ve yegane endişem küçük kızım.Dünya cocukların sevgisi ile ayakta kalabilseydi keşke...

Yazılarının ve paylaşımlarının çok olması umuduyla, sevgiyle kal <3

Mecazi anlam hissediyirum da.. 😆😆

korku duygusunu uzerinizden attiginizda ilizyon bitiyir ve aslinda olanlarin bir temizlik harekati oldugunu anliyiruz. Hersey arinma icin. Mikrodan makroya evren arinma doneminde. Kanserli tum hucreleri temizleme, donusturme ve iyilesme donemindeyiz. Buzler isigiz ve o kanserli hucreleri iyilestirmek icin isigimizi parlak tutmamiz lazim. Bunuda korku ilizyonundan cikarak yapabiliriz. sevgiyle..

Sevgimiz vardır, bire de yeter binede.
Gönül zenginliğimiz vardır, bire de yeter binede.
Işığımız vardır, bire de yeter binede.
Aşkımız vardır, bire de yeter binede.
Birde teslimiyetimiz vardır, işte o kendimize dahi yetmez.

Her iyilik elbet bir karşılık bulur. Su toprağa kavuştuğunda, ışık çiçeğe kavuştuğunda, aşk aşığa kavuştuğunda, ruh bedene kavuştuğunda...

Söyler misiniz Aasma Hanım, değişim bize kavuştuğunda niye bizde karşılık bulmasın?

Sevgi ve Saygı ile

Ne guzel yazmissiniz yine, dilinize saglik. Elbette degisime vardigimizda, bizde karsiligi olacaktir. Buyuk bir degisim ve donusum yasadigimiza da inaniyorum. Bu tohumlarin buyudugunu ve hasadini gormeyi cok istiyorum. Bir an once olsun!

Muhteşem Bir Paylaşım Emeğinize Sağlık

Muhteşem Bir Paylaşım Emeğinize Sağlık

Muhteşem Bir Paylaşım Emeğinize Sağlık

Ve belkide bugün bu gece bu sıradan gecede bunların hepsi olup biterken biz mis gibi uykumuzda olanları bir kabus zannedip muhteşem bir sabaha uyanacağız... Sevgiyle... :)

Ve belkide bugün bu gece bu sıradan gecede bunların hepsi olup biterken biz mis gibi uykumuzda olanları bir kabus zannedip muhteşem bir sabaha uyanacağız... Sevgiyle... :)

Aasma estefan abla siz bir harikasınız ve hep harika şeyler sizinle olsun.

Aasma estefan abla siz bir harikasınız ve hep harika şeyler sizinle olsun.

Neler olacak bilmiyorum ama çok yoruldum.artık kötülükten ayrımcılıktan bıktık.belirsizlik beynimizi kemiriyor.koca evrende ıstırap çekmek için ne yaptık bilmiyorum.Allahın yardımını istiyorum yaşananlar ağır geliyor.dünya bu kadar guzelken aanlamsizlasti herşey.

Dünyada "Korkup sakınanlar ise Kurtulmuştur" Manada Artık onlara korku yoktur.Sonsuz sevgiye kavusurlar.
"O kullarının Kalplerine Sıkıntılarından Sonra huzur ve güven indirendir."
Bunlar kalbe ilham olunan Ayetlerdir.

Yorum Gönder