14 Eylül 2015 Pazartesi

Hazirlanin! Yargilanma Zamani Geldi



Daha once yazilarimda Eylul ayinin cok sorunlu gececegini yazmistim. Bu surec hala devam etmekte. Ama Eylul'de yasanacak dorduncu 'Kanli Ay' dan sonra yani 29 Eylul 'den itibaren yeni bir doneme giriyoruz. Bu yeni donem yargilama donemidir. Hesaplarin kesimi, ekilenin bicilmesi donemidir. yaptiklarimiza gore degerlendirilmeye alinacagiz. Ekim 2016 ya kadar surecek. Bu bir yil suresi icerisinde; zirvede olanlar asagi dusecek, en dipte olanlar yukselise gececek. Buyuk kapilar kuculecek, kucuk kapilar buyuyecek. Cunku arinma donemidir. Her insan, yaptigi kadarinin karsiligini gorecek. Ne ektiyse onu bicecek. Nefret, kin, bolunme, irkcilik, mezhepcilik, yobazlik, hayvana ve dogaya eziyet, yargilama gibi negatif davranislar uzerinden beslenenler dususe gececek. Yavas yavas sistemden silinecekler. Eski enerjiyle beslenen bu tur kavramlarin arkasina siginanlar ve bundan beslenenler emellerine ulasamayacaklar. Mevkilerini, is konumlarini, evliliklerini, prestijlerini kaybedecek ve gozden dusecekler. Cunku onlarin donemi sona eriyor. Bu bir yil icinde olacaklar, onlarin son cirpinislari olacak. Sabirla gecip gitmesini bekleyelim. Onlarla ayni suda yuzmek bizi de goturur, veya onlara karsi yuzmek ise, dalgalarla savasmak demektir ki biz yoruluruz, bosuna zaman kaybederiz. Yaraticin ilahi adaletine guvenmek lazim ve bir sure seyirde kalmak lazim. Yargilanmanin baslayacagi bu bir yillik donemde, eski enerjiyle beslenen bu yikici ve bolucu zihniyet tabiki hayatta kalabilmek icin cok kotu seyler yapacaktir. Sonucta binlerce yillik bir hayat dongusu degisiyor, kolay olmayacak. Hazirlikli olalim!

Bu yargilama doneminde neler olabilir:

Ic karsikliklar devam edebilir, Suriye'de oynanan oynun aynisi; Turkiye, Kurtlere zulm ediyor, Esad gibi muhaliflerini yok ediyorlar. Kurtler kendi kaderlerini kendileri belirleyebilir bahanesiyle, Dogu ve Guneydoguda oynanabilir, secim iptalleri olabilir, isid devreye girebilir. Dogu ve Guneydogu illeri atesler icinde kalabilir, (Bir vizyonda Diyarbakir sokaklarinin alevler icinde oldugunu gordum.) alevi sunni kavgasi cikartilabilir, hatta Suriye'nin sinirinda yasayan muhaliflerle savasa girisilebilir. Pyd/pkk yapilanmasini veya isid yapilanmasini yok etmek icin.

 (Irak ve Suriye'de olanlar Turkiye'de yapilacaklarin bir on hazirligidir. Esas hedef Turkiye'nin bolunmesidir. En basindan beri. Isid bu sebeple su anda beklemede tutuluyor. Pkkye boldurtemezlerse, isidi devreye sokacaklar. On temizlik icin. Bu planlarin isleyip islememesini Turk halkinin secimi belirleyecek.)

Bunlarin yaninda dogal felaketler bekliyorum. Ay tutulmasi yasanacagi tarihte, Ay'in, Dunya'ya yaklastigi vizyonunu gordum. Bununla beraber sularda yukselme ve dalgalanmalar basladi. Seller oldu, bir cok yasam yeri zarar gordu. Ayni vizyonda depremler ve volkanik patlamalar gerceklesti. Yasanacak savaslar var daha.
Baska bir vizyonda Isa peygamberin yuzunu ve Incil'de bahsedilen 'soluk at' i gordum. Soluk at, olumu temsil eder. Cok insan oleceginin isaretidir bu. Ongorum, 2016 da Hz. Isa nin enerjisi dunyaya inecek. Bazilari Isa' nin kendisinin fiziken gelecegini dusunuyor ama ben enerjisinin inecegine inaniyorum. Isa peygamberin ogretisi sevgi ve barisa dayalidir. 2016 da Dunya'ya Isa peygamberin sevgi ve baris enerjisi salinacak. Bu enerji tum insanlarda, dogada ve hayvanlarda bilincleri daha da acacak, sevgiyi ve barisi guclendirecek. Insanlarda Bir'lik bilinci gelisecek. Bu yuzden de bu yeni enerjinin karsiti olan eski enerjiye bagli kalanlar cok zarar gorecekler. Haliyle onlar yok olmamak icin son kozlarini acimasizca oynayacaklar. Cok acilar cekilecek Turkiye-Suriye-irak ve Tum Ortadogu cografyasinda ama en sonunda gulenler de onlar olacak. Tabi hayatta kalanlarla...
Yakin zamanda olacak en keskin belirti, borsa cokusleri ve ekonomik cokusler. Ozellikle bazi cok guclu ulkelerde ekonmik cokuntu olacak. Bu, borsa cokusuyle baslayip, tum Dunya ulkelerinde de etkili olacak. Turkiye'de cizilen sahte 'ekonomimiz iyi' resmi de tum aci gercekleriyle ortaya cikacaktir.
Verebilecegim en buyuk tavsiye; 'birlik olmaktir'. Sevgide kalmak ve barisa inanmaktir. Kendinizi, ailenizi, tum insanlari, hayvanlari ve dogayi sevin, saygi duyun ve koruyun. Onlar yasadiginiz hayatin bir parcasidir. Ayni zincir uzerindeki halkalar gibiyiz. Birimizin acisi, hepimizi etkiler. Bu yuzden de farkliliklarimizla bolunmeyi degil, farkliliklarimizla birlesmeyi ve sevmeyi ogrenmemiz lazim. Bunu basarabilenler kurtulacak ve ilahi koruma altina alincaktir. Kalbinize donun, sadece sevin, sevgide kalin. Yaratici sadece sevgide vardir. Sevip yardimlastikca, yasadigin huzur ve mutluluk, Yaratana yaklastiginizin isaretidir.

Dilerim bu yazi, bir cogunuzun hayatina son anda bir degisim katar ve uyanirsiniz.
Sizi ve yaratilmis olan her seyi seviyorum, Yaratandan dolayi!

Sevgiler!

Aasmaestefan@gmail.com

11 yorum:

Seni tanımam kardeşim. Bu gece gördüm bir yazını ve okumaya başladım yazılarını. Ve Allah izin verirse okumaya devam edeceğim Öngörülerin hadisi şeriflerle belli ölçülerde örtüşmektedir. Ben bir günahkârım belki; ama Allah'ın hükmü geçerlidir. Günahlara boğulsam da günah işlesem de Yüce Allah verecek hükmü. Yazdıklarında gizli sırlar var. Ben bu metni çok iyi anladım ve hissiyatımla çözümledim. Lütfen dua ederken hepimiz için et. Bana da kendine de tüm insanlığa da dua et; çünkü önümüzdeki süreç çok çetrefilli ve sıkıntılı. Allah bizleri affetsin. Merhamet etsin bizlere. Zor günler kapıda. Hissedebiliyorum.

Seni tanımam kardeşim. Bu gece gördüm bir yazını ve okumaya başladım yazılarını. Ve Allah izin verirse okumaya devam edeceğim Öngörülerin hadisi şeriflerle belli ölçülerde örtüşmektedir. Ben bir günahkârım belki; ama Allah'ın hükmü geçerlidir. Günahlara boğulsam da günah işlesem de Yüce Allah verecek hükmü. Yazdıklarında gizli sırlar var. Ben bu metni çok iyi anladım ve hissiyatımla çözümledim. Lütfen dua ederken hepimiz için et. Bana da kendine de tüm insanlığa da dua et; çünkü önümüzdeki süreç çok çetrefilli ve sıkıntılı. Allah bizleri affetsin. Merhamet etsin bizlere. Zor günler kapıda. Hissedebiliyorum.

tesekkur ederim! kendinize haksizlik etmeyin, sizde bos degilsiniz..zamani gelince anlarsiniz.

Şans eseri buldum bloğunuzu..Günümüz Türkiyesi ve dünya üzerine yazdıklarınızı okudukça bazı yerlerde hayretler içinde kaldım bazı satırları bir kaç kez okudum..
Bu konu üzerine öngörülerinizi anlatırken yazdığınız tarihleri gördüğüm an ne yalan söyleyim tekrar umutlandım..
Özellikle hüküm süren iktidar vizyonundan Atatürk'ün çağdaş vizyonuna dönüleceği görünüz umutlarımın artmasına vesile oldu..!!
Evet Türkiyemi ve bizleri zor günler bekliyor çok daha fazla canımızın yanacağı ancak bu zorluğu beraber olursak atlatacağımız süreçten geçerken Allah'ım hepimizin yardımcısı olsun.Her şerde bir hayır,her hayırda bir şer vardır.Bu gaflet uykusundan uyanılması için canımızın yanması lazım diye düşünüyorum..O zaman bazıları tarafından eleştirilen sistemin,aslında esas sistem olduğunun esas olduğunu idrak edecekler..Ha belki kurudan fazla yaş yanacak ancak bu güzel ülkemin ayakta ve var olması için feda olsun !!
Şirin baba çok güzel demiş günahkarız belki evet ama hain olmadık hiçbir zaman Allaha hamd ettik Atamızada minnet..!! Rabbim bu "yeni" dediğiniz süreci atlamamıza sabır ve gayret versin,imtihanımızı layığıyla geçirmeyi nasip etsin.

Emel hanim, inanin bana..hepsi gececek. Biraz daha sabredelim. Unutmayin, bozuk bir seyi duzeltmek icin once yikmaamiz lazim. Sistem su an cokuste, dahada cokecek..sonra hepsi en bastan yeniden insa edilecek. Bir tek seyden endise ediyorum, Suriye ve irak gibi olmak..Cunku planlar buna yonelik..Ama uygulamaya girseler vike, Ataturk'un cocuklarina guveniyorum. Kurtulus onlarda. ve kadinlarda. Onlar ulkeyi kurtaracak.

Aasma Estefan birşey sormak istiyorum amacım sizi sorgulanmak değil sadece elestirisel yaklaşacağım.
Diğer yazılarınızda atlantis ve diger ustun zekaya sahip kadim irklardan bahsetmissiniz ve bu canlıların insan olmadıklarından.
Sonradan nuh tufanı aslında bunların dünyayı tahrip etmeleriymis.Sonrasına Allahin 99 ismini paylaşmışsınız ben şu an kavram kargaşası yaşıyorum sizin dini görüşünüz acaba nedir anlamadım kurban bayramı hakkında da yazmışsınız (kurban konusuna katılıyorum) yani benim anlatmak istediğim biz hep yasaklarla buyuduk düşünce tarzımız hep dogmatik oldu.Bir iş yaparken hep yasaklamalar hep dini kullandılar.Sizin ne tur bir inanç sisteminde olduğunuzu merak ettim sadece.
Not:Yanlış bisey yaptıysam afola sadece merak.

Fatih bey, ben bana gelen vizyon ve telepatik bilgilerden olusan kanallik bilgilerini yaziyorum. Bunun benim dini gorusumle ne alaaksi var? insanlar dini goruslerine gore mi yazi yazarlar? Kaldiki biraz dikkatli okusaniz zaten benim kalbimdeki sevginin Allah aski oldugunu anlarsiniz ama , sanirim onyargili okudugunuzdan, perdelediniz kendinizi...siz okuduklarinizin sizde frekans acip acmadigina bakin.. her bir yazi bir freknas acicidir. Kisiden kisiye degisiyor. Ben bana ne gelirse onu yaziyorum.. ilham gibi.. lutfen beyninizi devreden cikarip, kalbinizle okuyun..o zaman aradiginiz cevabi bulacaksiniz guzel kardesim. uzayli dediklerimiz..biziz zaten..biz uzayda degilmiyiz..kokenlerimiz marstan, sirustan, pleadis ten..onalrda insan, inlarda bizim gibi..ama ucuncu boyuttaki gorunusumuz ik diger boyutlardaki gorunusmuz farkli...burda katiyiz, orda isik..

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kızdırmak istememiştim zaten not olarakta yazmıştım aslında.
Neden benim gibi insanlar hep önyargılı biliyormusun?
Araştırma bilgi edinme önyargı ve merak duygusuyla başlar o yüzden.
Belki bizim durugörü yeteneğimiz yok belki hiç olmayacak da
Ama içimizdeki merak bizi hep bu tip metafizik alem doğa üstü olaylar konusunda dürtecek.
Rahatlık yok yani anlayacaginiz.
Dini inanç konusunda önyargı ile yaklaşmadım aslında ben sizde farklı bir duruş gördüm sadece.
Hani nasıl söyleyeyim bizim bazı yapılamayan tabularımız varya ışte siz o tabulardan sıyrılmışsınız.Onu anlatmaya çalıştım ama benim bilgi haznem buna yetmedi zannımca
(Bu arada google plus ta 63. Takipciniz benim urfalıyam ezelden tesadüf belkide ☺)
Neyse siz yazın ben okuyacağım kalbimle hisstmeye çalışacağım eğer yine frekans açmazsa Demeki bende bi sorun var.

Kizmadim, biraz sert yazmisim herhalde.Ozur dilerim! bazi yazilar alinti, bana ait degil. o yuzden asagida alintimi, benim adim mi var diye kontrol edin. Mesela bazi bilgilerime uygun yazialr var, onlari payalsiyorum aynisini bir daha yazmamak icin. Yazilar farkli farkli frekanstaki kisilere hitap ediyor. Yani mesela bazilari sadece din eksenli okumak istiyor bazialri sadece bilimsel bazilari her ikisinin harmanlamasi..Bana gelen bilgiler genelde harmanlama..Zaten artik bundan sonra, ibilim ve din bir butunsel olarak hareket edecek. Olmasi gerekende buydu ama sonradan engellenerek, din yobaz bir cizgiye cekildi. Arap kulturu bilincli olarak dine sokuldu. Kisacasi araplastirilmak istenildi..amac buydu. Bu yuzden bana gelen bilgi mesajlari harmanlama...kehanet turu mesajlari ise akasikten..diye dusunuyorum. Umarim size faydasi olur..

Açıklamalarınız için asıl ben teşekkürederim.
Takibe devam.
Belki bir gün karşılaşmak dileğiyle sevgiyle kalın.

Yorum Gönder