6 Mart 2016 Pazar

Degisim

6, 3 ve 9'dan gelen...

Birseyler degisiyor yaklasik bir aydir. Ruh halimiz degisiyor, enerjiler degisiyor. Dnalarimizda yeni aktivasyon gerceklesiyor. Tum dunyada...dogada, insanda ve hayvanda.... Artik vicdanlar uyaniyor. Beyinde yasamaktan kurtuluyoruz yavas yavas. Kalbe yoneliyoruz. Sevgi artiyor, sefkat, hurmet, rahmet artiyor. Insan olanlarimiz uyaniyor, seviyor, guzellesiyor. Dogadaki ve hayvanlardaki degisim bize yansiyor. Bir hayvaniniz olsun evinizde, bir bitkiniz olsun pencerenizde, bir damla merhamet ekin yureginize. Gunes'e daha cok bakin. Gece yikdizlara ve Ay'a daha cok bakin. Basiniz onde gezmeyin artik. Kaldirin gozlerinizi, gokyuzune dikin. Degisimi hissedin..izleyin..kacirmayin bu gunleri. Gozunuz gokte, ayaklariniz toprakta olsun. Yukaridan gelen, sizden gecip asagiya iner. Asagidan gelen sizden gecip gokyuzune gider. Ne kadar sevgi dolu olursaniz, asagidan veya yukaridan gelen sizde o sevgiyle guzellesir ve gittigi yere o guzelligi tasir. Oradan da...size yansir...Etrafinizdaki hersey bizim aynamizdir. O aynalarda kendi yansimamizi goruruz. Ben degisimi goruyorum. Hissediyorum. Sevgi artiyor, merhamet artiyor. Baris geliyor, bereket geliyor....
Karanlikta kalanlar birbirine carpiyorlar ve birbirini yok ediyorlar. Sizler isik yaydikca onlarin karanligi daha da azaliyor..Biraz daha gayret..biraz daha sevgi, birlik, dayanisma ve sefkat uretin..Tunelin sonu gorunmeye basladi.. Bundan sonrasi aynadan yuzumuze carpacak kendi yansimamizdir. Biz ne isek o gelecek bize. 2016 nin sonuna kadar yansima var... Sasirma, dusun...sana ne geldiyse aynadan, o sendin aslinda..ektigindi... isyan etme..anla..

Dunya' nin degismesini istiyorsan once sen degismelisin. Sen degismezsen birsey degismez. Uyan artik, degisim kacinilmaz sa, en onlerde olmaya bak...

2017 de isiginiz daha parlak olsun..

En son bir hafta once ekranima gelen cumle: " Olacaklara kendini hazirla"..

Her ne olacaksa, emin olun ki, herkesin kendi yansimasi olacaktir...
6/3/2016

Sevgi ile..

Aasmaestefan@gmail.com

11 yorum:

Bu söz banada aktarılmıştır. Ve sürekli bu cümle kendini zorluklara hazırla deniyor. Olacaklara hazır ol

Rüyamda abim elime boncuk mavisi renkte "Marifetname" kitabını veriyordu. İbrahim Hakkı Hz. nin bir kitabı çıkıyor. O kitabı okumam mı istendi benden rüyamda?

evet oyledir, Ben basladim o kitaba ama bitiremedim. cok ucun geldi ve ben tembelim..

Bende tembelim :) O değilde içinde bir sürü arapça farsça kelime varsa anlayamam ki ben.

Merhabalar Aasma hanim. Oncelikle sevgilerimi gonderiyorum. Evrende tesaduf diye bir seyin olmadigini ve olan her seyin en olmasi gereken olup, kisilerin ihtiyaci olanin karsilarina geldigini biliyorum. Bir zamanlar delirdigimi dusunup, 5 koca yilimi evimde adeta dergah hayati gibi en sade sekilde ve arinmayla gecirerek, kozasindan cikmis kelebek gibi; Kader Kurbani rolunden, Bir`lige gecerek ve Ben`liklerimin iluzyonundan, Bir`ligin Isigina uyanarak ciktim; sukurlar olsun. Bir donem, yasadigim dertlere aglarken; simdi onlari yasatan "Yuce Rabbim`e" sonsuz kere tesekkur edip, her insani `HIzIr`, gelen her gunu `Sevgi` ile kutsuyorum. Her yeni gunde, yeni bir seyleri deneyimleme sevinciyle uyanmak ne guzel. Ve bu sene yeni yila girdigimizin 2. gununde birden bire kendimi kitap yazarken buldum. Ne yazacagimi , nereden baslayacagimi bilmezken; ben `Kalem` oldum, `Ask` benim ile kendini yaziyor adeta. Sizi de tesadufen bulmadigimi cok iyi biliyorum. O yuzden, nasil sayfaniza ulastigima hic sasirmiyorum. Yazilarinizi, yorumlarinizi cok begeniyorum. Her ne kadar ben boyutlardan pek anlamasamda; zevkle okuyup zenginlesiyorum. Ask, oyle bir sey ki. bir kisiye, 10 kisi asik olur ama 10`ununda karakteri, giyimi, kusami, yasam tarzi farklidir. Onemli olan, onlarin farkliligi degil, ayni kisiye asik olmalaridir. Oyle degil mi? Hepimiz Bir`in ; Bir, hepimizin icinde. Farkliliklarimiz zenginliklerimizdir. Gerekli olan, Ask ta birlesmemizdir. Ruyalarla ilgili bir fikre sahip degilim. Ozellikle kendime dogru ilerledikce, enerjileri hissetmem epey artti ve sukur ile kabulleniste kalisimda tabii ki. Genellikle bana bilgi, uyandigimda geliyor ya da yazarken veyahut aniden bildigimi biliyorum. Bunun nasil oldugu konusunda bir fikrim yok. Ve her bilgi oncesi sebebini bilmedigim gozyaslari icerisinde kaliyorum genellikle. Sonrasinda sanki tazelenmisim, sanki buyumus yenilenmisim. Bunu isteyerek yapmiyorum. Ne oldugunu anlamadan huzur icinde kabul ediyorum sadece. Ve oylesine mutluyum ki artik Dunya`nin her yerinde uyanisin arttigini gormek muhtesem bir duygu. tipki bir bebegin dogum oncesi sancilari gibi, su an etrafimizda gordugumuz tum acilar, olumsuzluklar yeni cagin dogum sancilari. Ve yine biliyorum i bir bebegin dogumunda gelen kan gibi kan da olacaktir. Sonrasi muthis bir olusum. Allah gorebilenlerden eylesin. Bir zamanlar, konusup ben de olan degisiklikleri anlatmaya korkarken, simdi cogaldigimizi gormekte cok sevindirici. Ben de bir ara hic unutamadigim iki ruyami size anlatmak istiyorum. 1.cisi bir Evliya`nin onunde diz cokmustum ve cok zor bir zamanimdi. Horozkopuma bakti ve benim kendi ellerimle yukariya cikacagimi soyledi. Isiklar icerisindeydi ve onun de diz cokmustum. Sanki bana onay verdi. Yolum acilacakti ama yolumun ne oldugunu ve hicbir seyi soylemedi. Kendin bulacaksin demisti. Dogum tarihim 23.02.1972 bu arada. 2.cisi Hollanda`da yasiyorum ve gecen yil, ruyamda camdan bakarken, yerin yarildigini ve koskocaman bir dagin insanlari binalari yikarak topragin altindan yukariya dogru ciktigini gordum. Buyudukce buyuyor ve herkes yok oluyordu. Cok korkmustum. Sadece pencereden oylece bakakaldim.Bunun ne anlama geldigini inanin anlamadim. fakat oldukca etkisinde kalmistim. Cok uzun yazdim. Lutfen kusuruma bakmayin. Sonsuz sevgilerimle.. YOLUNUZ ASK; DERGAHINIZ SEVGI OLSUN.

Sakine Hanim, hos gekdinuz hayatima. Bahsetyiginiz herseyi biliyorum ve anliyirum. Sizde cok guzel kavramissiniz zaten birsey eklemeye gerek yok. Goreviniz var, size o evliyaca teblig edildi. Evliya ruyasini yorumlamaya gerekmyok cunku gercek hepsi. Yasandi benim manada dedigim astral alemde. Zaten ilham geldiginde akis baslar mecbursunuz yazmaya, yoksa rahatsiz eder sizi. Bu bir icgudu gibidir. Bilgi akisi baslar ve siz ne yapmaniz gerektigini bilirsiniz zaten cunku bilg enerjisii beraberinde gerekli uyumlanma kodlarida getirir. Gozyaslariyla gelemsi dahada guzeldir. sevgiyle geldigi icin siz yaraticinin sevgi enerjisinden haliyle rahmetlenip gizyasiyla tepki veriyorsunuz. Kaybettiginiz birine kavusmus gibi... Ikinci ruyayi emmaille cevaplayayaim. biraz ozel. bana yazarmisiniz? Aasmaestefan@gmail.com

sevgiler

Aasma hanim Hosbulduk :) sayfanizda olmam ve sizi tanimam benim icinde cok keyifli. Az once size ozelden mail attim. Sevgilerimle

Degisim istiyorsaniz once siz degisin. Hepimiz buyuk bir zincirin halkalariyiz. Birimizdeki bir damla isik, domina taslari gibi hepimize yayilir, hepimizi aydinlatir. Simdi sevgi ile dolu kalbini evrene ac ve sev herseyi...bekledigin degisimin asil senin degisimin oldugunu anlarsin hemen.

Değişim kendimizde yapmamız gerekiyor bunu anladım.Nasıl değişmemiz gerekir değişmek için ne yapmak gerekiyor???

kendinizive bilincaltinizi arindirin, temizleyin ve sifalayin. Bolca bag kesin kisi ve olaylarla. Sevgin, affedin, saliverin.. yazilarimin tamamini okumaya calisin. Oralardan guzel sonuclar cikarabilirsiniz. Hepsini uzun uzun yazamam simdi yeniden.
Kendini ozgurlestirme yazisindan baslayabilirsiniz.

Sadece 3,6 ve 9'un görkemini bilseydiniz, o zaman evrenin anahtari sizde olurdu.Nikola Tesla

Tesla'ya gore 3,6 ve 9 serbest enerjinin gizli anahtaridir.

Marko Rodin, Vorteks Matematiği (torus anatomisi bilimi) içindeki yinelenen bir model olduğunu keşfetti: 1, 2, 4, 8, 7, 5, 1, 2, 4, 8, 7, 5, 1, 2 , 4 ve sonsuza kadar.
Burada,bir tek 3.6 ve 9. sayılari yok ve Rodin'e göre bunun nedeni, bu sayıların "akış alanı" olarak adlandırılan üçüncü - dördüncü boyuta ait bir vektörü temsil etmesi gerçeğidir.
3,6,9 vortexi olusturur.

Yorum Gönder