8 Nisan 2016 Cuma

Gercek Kendinizle Yuzlesmeye Hazirmisiniz



Bireyden  topluma, toplumdan devletlere, her alanda arinma devam ediyor. Once kroniklesen sorunlarimiz gun yuzune cikti. Her biriyle tek tek yuzlestik ve onlari iyilestirmeye calistik. Bu bir icsel temizliktir. Yuzlesilen bu sorunlari halledebilenler; arindilar ve ucuncu boyut dedigimiz madde hayatla baglari koptu ve ic beden dedigimiz ozumuzle baglarini kurdular ve gercek yasami, mucizeyi kesfettiler. Ilk defa nefes aldiklarini farkettiler. Uyandilar, isigi gorduler ve yukseliyorlar....

Onlarin yukselisi, baskalarinin dususu oldu. Koptular birbirlerinden.Yalniz kaldilar ama en buyuk aska kavustular....Iclerindeki Yaradana...

Madde dunyayla hala bagini koparamayanlar ise aci cekiyorlar. Cunku maddeye fazla takildilar. Hepsinin bir ruya oldugunu manasiz oldugunu; is, ev, para, hirs ve mevkinin ilizyon oldugunu anlayamadilar. Bu da onlari ozlerine ulasmalarini engelledi. Olusan baskida, haliyle kendilerini; nefes alamayan, patlamaya hazir, depresyonda ve dibe dogru cokuyor gibi hissediyorlar.
Bundan kurtulmak icin yapabilecekleri ilk sey icsel donustur. Ice yonelmek ve ic arinmayi yaparak nefs yada ego dedigimiz duygulardan uzaklasmaktir. Nefsini bilmektir.

'Degisim' yazisini yazdigimda soylemistim yeni bir doneme gecildi ve bu donem ekilenin bicilecegi donemdi. Simdiye kadarki birikimimizle gelebildigimiz noktadaki halimiz bize aynada yansir gibi disardan yansiyacak. Gercek kendimizle yuzlesecegiz. Karanlik taraflarimiz ve aydinlik taraflarimiz bir bir ortaya dokulecek ve bu gercekle yuzlesecegiz. Hem birey olarak hem ulke olarak.... Kendimiz gibi olanlari cekim kuvveti yasasi geregi kendimize cekecegiz. Ayrisma baslayacak, ait oldugumuz kumelerde toplanacagiz...Tam bir Hasat..Iyi isek iyi yansimalar, kotu isek kotu yansimalar gorecegiz. Disimizda ne varsa aslinda biz oldugumuzu anlayacagiz. Sadece kendi bilincimize uygun insanlarin yaninda mutlu olabilecegiz. Dusuk bilincli insanlarin yaninda olmak bize kendimizi 'karanlik, derin bir cukurda havasiz kalmisiz' gibi hissettirecek. Bu gecis donemlerinde boyle dusuk bilincli ortamlardan uzak durmamiz gerekir. Ailemiz yakinimiz olsa bile...En guzeli kendi kendimizle olmaktir.

Eylul-Ekim sonuna kadar bu yuzlesme gerceklesmis olur ve sonrasinda da kotu yanlarimizdan kurtulmak icin arinma donemi baslar. Yeni arkadaslar, yeni dusunceler, yeni is veya yeni ev..Kitlesel arinma tam olarak ikibucuk yil kadar surer. 2019 Gunes yilidir biz ve ulkemiz icin. Isigi tam anlamiyla hissedecegiz, degisimi gorecegiz.

Ulkenin son gunlerdeki halini dusundugumuzde, aslinda neler oldugunu cok iyi anlamak gerekir. Ben daha once yazmistim. Karanlik karanligi yok edecek diye. Dusunun dindar bir nesil yetistirecegiz dediler. Gelinen noktada kendilerine dindar diye guvenip masum yavrularini emanet eden dindar destekcilerinin emanetine sapikca ihanet ettiler. Secim yazimda yazmistim. Simdiye kadar muhalif olanlar hep aci cekti, simdi aci cekme sirasi onlara guvenip destek olanlarda demistim.Hergun sapkinlik, siddet ve tecavuz haberleri..Kadina, cocuga ve hayvanlara...En kiymetlilerimize...

Karanlik bizi can evimizden vuruyor. Cunku korkuya kapilmamizi istiyor. Korkunun bizi uyutacagini, dibe cekecegini cok iyi biliyor. Bizim korkumuz karanligin besinidir. Korktugumuzda salgiladigimiz bir madde ve gri renkli negatif enerji alanimiz, karanligin beslenip cogaldigi tek besindir. Yillarca bizi bunun icin kullandi ve guclendi. Onun yok olmasini istiyorsaniz; korkularinizi yenin, her zaman isikta ve sevgide kalin. Guzel hayaller kurmaktan vazgecmeyin. Ilahi plana guvenin. Hersey planli ve programli. Zamani geldiginde dagin en tepesinde olanlar bir ruzgarla dibe devirilirler. Ilahi adalete guvenin!

Sevgiler!

Aasmaestefan@gmail.com

19 yorum:

Onlar yaptıkları yanlışlar yüzünden
çürüdüler ve işi zorbalığa vardırdılar.
Sizin sesinizi çıkaramayışınızdan güç buluyorlar.
Onları sizin korkaklığınız besliyor ve yaşatıyor.
Siz başınızı dik tutun, bakın nasıl sinecekler!

Aasma Hanım bu sözlerle nerede karşılaştığıma inanmayacaksınız. Üniversite sınavına hazırlanırken Türkçe testi çözerken karşılaşmıştım bu cümlelerle.(Sene 2005)Soru neydi hatırlamıyorum ancak cümleler hafızama kazınmıştı o zaman. Hatta bu sorunun olduğu yaprak testi saklayıp arkadaşlara göstermiştim. Sizce bu soru sınavda çıkabilir mi diye sorduğumda ise hepimiz kahkahayı basmıştık. Yazınızı okur okumaz beynim bu tozlu cümleleri raftan indirdi. Bu cümlelerin sahibi kimdir bilmiyorum ancak yazınız ile enerjisi neredeyse aynı bu nedenle burada paylaşmak istedim.

Saygılar Sevgiler

Musa bey cok sasirdim bende yaziyi okuyunca. Ne alaka diyorum universite sinaviyla bu dortlugun... Bu ayri bir konu..ama dortlugun aklinizda hala kalmasida ayri bir ilginclik.. Bu yaziyla uyumu dahada ayri bir ilginclik..Hic bir tesadufe inanmayan ben, her seyin vakti geldginde uygun yerine oturacagina inancim buyuk. Ilahi plan nakis gibi islenir, hic sasmaz..
Bu arada gecen br cumle geldi: Aliden geciyoruz. Muhammed'e erecegiz.
Bu cumle size ne cagristiriyor?

Aasma Hanım haklısınız hakikaten ilginç bir durum.

Muhammed (SAV) kimdir? Yaratılmışların en kâmilidir. Adem (AS) den sonra bütün insanlığa yolu öğretmekle görevli tek insan. Peki vazifesini nasıl yaptı? Nefsin tecellilerine karşı: hırs, haset, açgözlülük, bencillik, cehalet adaletsizlik ve bozgunculuk. ve ayrıca dünyanın ızdıraplarına karşı: yoksulluk,açlık ve susuzluk, çoğa karşı azlık ve zayıflık. Vazifesini hak ile hakkı ile yaptı. Onun arkasından hakkı ile yürüyenler çöl tüccarlarından insanlığın birikimini bir araya getiren medeniyeti kurdular.

Ali kimdir? Ali ilimdir, bilmektir, öğrenmektir, hakikate ulaşmaya çalışmaktır. Muhammed ise KEMALÂT, noksansızlık, hakikate sahip olmak ve öğrenmeden sonra öğretmektir, olgunluktan sonra eğitmektir,bildirmektir; en önemlisi Bir'in doğrudan müdahalesi demektir. Ali'den geçiyoruz, Muhammed'e varacağız Aasma Hanım; bilmek tamamlanmak üzere artık bildirme zamanıdır, mücadele kapılarının açılması yakındır, inşallah yeterince bilebiliyoruzdur. Bir'in müdahalesi lehimize olsun, yolumuz insanlığa hayır getirsin.

Saygılar Sevgiler.

Ayni seyi dusunmusuz. Aslinda gelen cumle ile bilgisi ve enerjisi birlikte akiyor. Merak ettim ortusecekmi bilgimiz diye. Ki aynen oyle oldu. Peygamberimiz demiski, "Ben ilimsem, Ali ilmin kapisidir. Bana gelmek icin Ali'den gecmeniz gerekir." Bu herseyi ozetliyor. Biz su an ogreniyiruz, o kapidan geciyiruz. ogrene ogrene..ogrenenler kapiyi gecenler ilme ulasmis olur. Yani Muhammed'e erer.. Iyi varsiniz Musa bey!
sevgiler, saygilar

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Aasma hanim merhabalar... Bu blogunuzu 2 ay önce keşfettim. Yazilarinizi okudukça merakim uyandi, kendi kemdime bunu dedim , demekki uyanmiş insanlar var ...

Bu sözler size ne anlatiyor ? "Gökyüzünü dinleyin... iki gecedir iniyorlar... aheste aheste... "

Selam ve dua ile... Sevgiler

Dogrudur, sahidende iniyorlar. Gorevliler iniyor manevi dunyadan. Su anda bedenlenmis insanlarin ozleriyle birlesimi ve uyanislari saglaniyor. 2017 de dunya olarak yuksek titresime maruz kalacagiz. Bunun icin uyandirilis hizlandi. Kisaca onu gormussunuz.. cok sukur, tesekurler paylastiginiz icin.

Musa Bey, gecen ay gelen cumle; Hu' yla Ol'anlar Hak'lanir. Bu sozler ne cagristiriyor size?

Aasma Hanım Merhabalar

Kusuruma bakmayın iki haftadır sınavlar görevlendirmeler internete falan vakit bulamıyorum. Hu demek onun demek ona seslenmek demek Aasma Hanım, hu ile olanlar, o ile onun olanlar Hak'lanır yani gerçeklenir,doğrulanır, doğru yola girer bulması gerekeni bulur, Hakkı yanına alır. Hak, yani tek gerçek odur, hak onundur, hu diyelim Hu'yla, yani onla ve Hu ile Ol'alım. Hu bizi Ol'durur E zaten Ol'madan da Hak'lanmak olmaz.

Saygılar Sevgiler

Hak sizi haktan ayırmasın. Bu yol gidenlerin değil görenlerin yoludur.

Tersten okuma ve bilinçaltı ilişkisi hakkında aydınlatıcı bir yazı yazmanızı bekliyorum.İsterseniz yorumda atabilirsiniz.Teşekkürler.

Merhaba sevgili asma google + da yoksunuz hayirdir kardesim? insaallah hersey yureginiz gibi guzel olur

Buralardayim da artik eskisi gibi zaman bulamiyorum. Is, ev, gunluk isler cok zamanimi aliyor. Vakit buldukca yaziyorum ama eskisi gibi degil artik.

Saglik olsun kardesim.Onun herseyinde bir hayir vardir.Allahima emanet olunSelamlar sevgiler

uzun zamandır sorumun cevabını arıyordum.sizin yazılarınızı okurken sanırım buldum. Hz Ali'yi çok seviyorum ama nedenini bilmiyorum.onun hakkında fazla bilgim de yok.ancak Hz. Ali ile aramda çok değişik bir bağ olduğunu hissediyordum.ben öğrenmeye çok meraklı biriyimdir.en derinlere gitmeyi severim.Ali ilimdir bilmektir öğrenmektir demişsiniz.ben de şu an öğrenme aşamasındayım.inşallah allah Hz. Muhammed e ulaşmayı nasip eder.teşekkür ederim

Merhaba aasma hanım
Uzun süredir aklımı kurcalayan bir konu var reenkarnasyon. Hatta Kuran'da birkaç ayete de denk geldim. Örneğin: "müslümanlar ölmez kıyafet değiştirir". Eğer bu konuda bilginiz varsa paylaşabilir misiniz?
Sevgilerimle

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Reenkarnasyon vardir ve Kuranda da belirtir. Ama ceviri esnasinda baska manaya gelecek kelimeelrle anlam kaydirmasinyapildigindan insanlar anlayamaiyor yada anlamak istemiyirlar. Kuran canli bir bilinctir. Her insanin sahip oldugu bilinc seviyesine gore kendini gosterir. Dusuk bilincteki bir insan oku oku anlamaz ama yuksek bilincteki bir insan bir kere okudugunda ne anlatyigini anlar ve kalben gorur. Insana gore kendini gosterir. Anda yazilmis bir bilgi kitabidir. din kitabi degildir. Gecmis ve gelecek durulmus icinde ve An olarak yaziomistir. Ordaki ayetlerde hem gecmisi hem gelecehi hemde simdiyi gorursunuz. cok boyutlu bilgi kitabidir.
Onlarin kalpleri muhurludur anlamazlar.
Gozleri var gormezler, kulaklari var duymazlar..
bu sozler cok sey anlatir..
sevgiler

Yorum Gönder