21 Ocak 2016 Perşembe

2016 ve 2017'de Turkiye ve Dunyada Neler Olacak?

2016 ile ilgili ongorulerimi gecen sene yazmistim.
O yazim bu yilin sonuna kadar hala gecerlidir. Bugun yazacaklarim eklemedir ve ozellikle 2016'nin Mart ayindan itibaren 2017 ve sonrasi icin olan ongorulerimdir. Cok olumsuz olanlari, moral bozuklugu olmasin diye yazmayi biraktim. Artik daha cok pozitife odakli olamaya calisiyorum ki daha cabuk gerceklessin.

Bahardan sonra, (herkesin bildigi malum ulklerin adlarini tek tek yazmiyorum. Kisaca onlara ben karanlik taraf diyorum.) karanlik taraf, kusatilmis Turkiye uzerinde bildigi tum taktikleri uygulayacaktir. Insanlari korkutmak, umitlerini kaybetmek ve barisa engel olmak icin bastakilerle beraber kaosu surdureceklerdir. Bunun icin isid ve pkkyi ustumuze salacaklar. Guneydoguda olanlar, provaydi. Esas vurusu batida ve buyuk sehirlerde baslatacaklar. isid ve pkk ayni safta hareket edebilir. Cunku patronlari ayni. Zaman zaman savasiyorlarmis gibi bir kac taktik uygulayabilirler ama aldanmayin. Ikiside ayni babanin cocuklaridir. Bitislerini hizlandiracaklar. Buda yetmezse bir suredir denedikleri ama basaramadiklari alevi- sunni catismasini hortlatabilirler tekrar. 12 Eylul darbesini cok iyi bilenler bu taktiklerin hic degismediginide bilirler.

Kilicdaroglu ve Bahceli'nin gidisini gormustum hala gerceklesmedi. Ona sasiriyorum. 2016 bitmeden neler olur kimbilir..Bir senede cok sey degisebilir...ulkelerin yonetimleri bile degisebilir..

Su an doguda olanlarin hepsi uygulamada olan bir planin parcasidir. Oradan goc edenler hep batidaki buyuk illere yerlesiyorlar. Sehirler, koyler bosaltiliyor. Kime teslim edilecek acaba?

Rusya ucaginin dusurulmesi olayi tamamen bir tuzakti. Turkiye tuzaga dusuruldu ve Suriye-Irak pastasindan el cektirildi. Aslinda iki super ulkenin arka planda anlastigi bir plandi bu. Kucuk ve parayla alinip satilabilen liderlerseniz eger; elden ele, ayaktan ayaga dolastirilan bir top olursunuz. Sonunda da oyun alaninin disina firlatilirsiniz. Geriye elinizde kendi ulke sinirlari icinde hirsizlik ve mehdicilik oynamak kalir.

Karanlik taraf; Suriye, Irak ve Turkiye'de cakilacak. Planlari altust olacak. isidi muslumanlarin ustune saldirtmaya devam edecekler. Arada sirada da kendi ulklerine saldirtacaklar ki patron olduklari anlasilmasin.

Hepsi bitecek, uc bes seneye kadar tarihe gomulurler. Doguda yasayanlar pkkden destegini kesecek. Siddetten ve boluculukten beslenenleri zor gunler bekliyor.Yeni gelenler ve uyanan bilincler birlikten baristan ve sevgiden yanalar. Humanist, hayvansever, doga sever ve sanatseverler. Siddeti, savasi, kaosu, boluculugu ve ayrimciligi tanimiyorlar. Onlari kimse kandiramayacak.

Terore destek veren devletler ve kisiler ifsa olacak. Yargilamalar baslayacak. Cok gizli bilgi ve belgeler ortaya cikacak bu iki senede. Oyleki bazi ust gorevdeki insanlar istifa etmek zorunda kalabilir.

Halkta inanilmaz bir farkindalik artisi goruyorum. Sistemlere karsi guc birligi goruyorum. Ozellikle hastaliklarla tedavide ilaclarin bir etkisi olmadigini, bulasici hastaliklarin insan yapimi viruslerle bulastirildigini, su-hava-gida ve asi yoluyla zehirlendigimizi anlayan insanlarda buyuk bir artis goruyorum. Bio-enerji ile tedavi merkezlerinin devlet destegi alacagini goruyorum. Bitkilerle tedavide hizli bir artis goruyorum. Hastalik tedavisinde sadece dna kodlamalariyle iyilesilebileceginin kesfini goruyorum. Down sendromlu cocuklar daha anne karnindayken dnalari duzeltilerek tedavi edilebilecegini goruyorum. Insanlar arasi dayanismayi ve sevgiyi goruyorum. Hayvanlara karsi sevgi ve duyarliligin artisini goruyorum. Dogayla ozdeslesen ve sevgide bulusan milyonlarca genc goruyorum. Et yemeyen cocuklarda ve genclerde artis, sistem disi kisisel egitimin arttigini goruyorum. Hayvan haklarinda iyilestirme ve yeni duzenlemeler goruyorum. Emperyalizmin ve zenginlerin cokusunu, alt tabakadakilerin yukselisini goruyorum. Buyuk sirketlerin ve bankalarin kuculdugunu goruyorum. Kisacasi kaybedecek cok seyi olanlarin kayiplarini, kaybedecek birseyi olmayanlarin ise yukselisini goruyorum. Holografik telefonlar ve bilgisayarlar gordum. Artik yakinlarimizin yanindaymisiz gibi holografik beden seklinde gorunup konusabilecegiz internet sayesinde. Dunyanin her tarafinda, politika, egitim sistemleri ve saglik sistemlerinin degisecegini goruyorum. Paranin cokusunu gordum. Takasla alisverise donus baslayacak.Yasli neslin cok fazla kanser vakalariyla gocunu gordum. Eski enerji temizligi diyelim buna. MR ve XRay gibi radyasyon yayan vucut tarama sistemlerine gerek kalmayacak artik. Direk beyne baglanan bilgisayarlarla veya bedene yerlestirilen kamerali haplarla her hastalik gorulebilecek. Insanlar 1950'den beri klorla ve floridle zehirlendigini ogrenecek. Dis ve kemik hastaliklarina sebep olan klorlu suyu icmeyi red edecekler.
Dunya disi varliklarin ziyaretleri kameralara yansiyacak ve ortbas edilemeden dunya bilecek. 11 eylul olayinin arkasindaki gercekler ortaya cikacak.

Siber saldirilarda artis ve politik skandallar, dunya disi varliklarla temasi belgeleyen belgeler ifsa olacak. Bazi ulkeler dunya disi varliklarin varligini ve yillardir temas halinde olduklarini aciklamak zorunda kalacak. Bundan sonra gokyuzunde ufo gozlemleri cok artacak.

Vatikanin cokusunu goruyorum. Dinler gozden dusecek.
Yeni ucak sistemleri kesfedilecek. Yer cekiminden kurtularak daha hizli ucan ucaklar geliyor. Kisa zamanda cok uzak mesafeler gidilebilecek.

Kuresel bir ekonomik cokusten sonra, yeni ekonomik sistemleri goruyorum. Basini Rusya-Cin ve Hindistan cekecek. Hukumetler daha sosyalist programlar hazirlamak zorunda kalacak.

2016 ve 2017 de dogal felaketlerde cok artis olabilir. Dikkatli olmak lazim. Sicakliklarda ani degisimler olabilir. Yaz ortasinda kis, kis ortasinda yaz gibi. Mevsimlerden ilkbahar ve sonbahari artik cok kisa yasayacagiz, Nerdeyse yasamiyor gibi olacagiz. Kistan yaza, yazdan kisa atlayacagiz. Kislar, mini buzul cagi gibi yazlar ise col sicaklari ile gececek. Sellerden cok zarar gelecegini gordum.

Kadin ve cocuk siddeti cok artacak. Cunku onlarin haklarinin iyilestirilmesi icin yasal duzenlemeler gerekiyor. Bunun gerekliligini gosterecek aci olaylar yasanacak. Ozellikle okula giden cocuklarin durumunda uzucu gelismeler olabilir.

Uyanis oyle bir hizla oluyorki, sevgi tum acilari silip supurecek. Farkindaliklarin artmasi, somurucu zalim liderlerin gidisini hizlandiracak. Dogada ve dogal yasam hizla artacak. Koylere, daglara gocler baslayacak cunku online egitim ve online is imkanlari artacak. Insanlarin dnalari giderek daha cok aktif olacak.

Dunya uzerinde yasamis medeniyetlerle ilgili cok fazla kanit ortaya cikacak bu iki uc senede. Su altindaki medeniyetlerin bulunusu, bazi adalarin batisi bazi adalarin ortaya cikisi, bize gecmisimizle ilgili cok bilgi verecek. Tarih degisecek ve okul kitaplarina yansiyacak. Insanlar ogrendikleriyle sok olacaklar. Cunku mitoloji diye bildikleri herseyin aslinda gercek oldugunu anlayacaklar ve tepki ile ogrenmeye merak artacak. Bu yillar sirlarin, yalanlarin, maskelerin dususunu hizlandiracak. Kuraklik susuzluk olacak, icme suyu sikintisi yuzunden deniz suyunu aritacak yeni kesifler bulunacak.

2016 yaz aylarinda haklari icin savasan halklar, gencler dikkat cekecek. Tarihi gokkusagi cocuklari yazacak. Ekonomik cokusu durdurmak icin bazi ulkeler savas cikarma girisimlerinde bulunabilirler. Gumus elementinin degeri artacak.

TSK'ya dikkat.Degisim var.

2016'da gemi kazalarinda, ucak kazalarinda, maden kazalarinda ve fabrika kazalarinda artis goruyorum. Bunun yaninda her alanda inanilmaz teknolojik buluslar bekliyorum. 2019'a ulastigimizda geldigimiz noktaya inanamayacagiz.

Bu iki sene icin en guzel ongorum; su an baslayan hizli degisimdir. Farkindalik inanilmaz olcude artiyor. Muthis bir uyanis var tum dogada ve canlilarda. Gencler ve cocuklar inanilmazlar..onlari tum sevgimle kucakliyorum.

2014 Agustos'tan beri ayni enerjideydik. 2016 Mayis'tan itibaren yeni enerjiyi alacagiz. Bu enerji daha fazla depresif durumlara sebep olabilecek. Zeka seviyeleri yukselecek. Perde dahada incelmeye baslayacak, buda cok farkli goruntuler ve aciklanamayan seyler gormemize sebep olabilecek. 2016 yili, bir sayfanin kapanisi, yeni bir sayfaya baslama yilidir. Akil ve aydinlanma yilidir. Aklini basina almak icin dusunme, idrak etme ve anlama yilidir. Eksik parcalari birlestirme ve tamamlanma yilidir. Dogruyu ve yanlisi ayirt edip karar verme yilidir. Yukselis icin son yildir. 2017'deki degisime hazirlik yilidir. Saflari belirleme yilidir. Ya karanlikta kalacaksiniz yada Isiga kosacaksiniz. Karar sizin.

Gunes 2017'de dogmaya baslayacak Anadaolu'nun ve Dunya'nin ustune. Karanliklar aydinlanacak... Bekleyenler, inanin buna deyecek.


Sevgiler!
Aasmaestefan@gmail.com

99 yorum:

iki tane vizyon ve bir sesli mesaj vardi eklemeyi unuttum.

1- Her yil milyonlarca cocuk kayboluyor. Bunlarin nereye gittigini hic merak etmiyormusunuz?

2- Sanfransisko ve Yellow Stone Park'ta yer altinda kaynama ve hareketlilik gordum.
3- Turkiye'de sosyalizmin yukselise gecegini gordum.

mesaji defterimden kontrol ettim, yanlis yazmisim buraya. Dogrusu
- Her yil 1 milyon cocuk kayboluyor. Bunlara ne oldugunu niye merak etmiyorsunuz?

"2016 ebced hesabına göre sıkıntısı çok olan bir yıl"

Muhterem Hocaefendi de iyiliğin yükselişinden bahsetti son sohbetinde.Hatta 3.dünya savaşına mani olabilecek bir insanlık projesinden.

1.5 yildir Blogunuzu düzenli takip ediyorum ne zaman bişeyler yazsaniz çok mutlu oluyorum emeginiz için çok teşekkürler

Evet zor bir yil olacak Suleyman bey. Ama aci uyanisi hizlandirir. Ucuncu dunya savasi gizli bir sekilde piyonlarla oluyor zaten. Aktif olarak bizzat katilacaklarini bende sanmiyorum. satilik sahte muslumanlar varken ne gerek varki kendileri savassin. Nukleer bir savas asla cikmaz. izin verilmez.

Desteginiz icin tesekkur ederim!

Bilmiyorum. mesaji aldigimdan beri arastirma yapiyorum.Gercektende arkasinda hic iz birakmadan kaybolan cok cocuk varmis. Ceset bile bulamiyorlarmis.yalniz cok ilginc bir yazi buldum bu arastirmaalr arasinda. Onu burda paylasayim okursun.Ben mesaj geldigi anda icimden bu cocuklarin bir yere goturup rept. icin kan ve et gidasi olarak kullanildigini dusundum. Bu benim o andaki dusuncemdi.Bana aitti. Dogrulugunu bilemem. Yalniz uyanmaya yakin halimiz teta halidir. Gelen bilgi ceya dusunulen seyler dogrudur diye duymustum.

Bu yaziyi oku.
KASYOPYA DENEYİ
http://kasyopya.blogcu.com/kasyopya-deneyi/6644739

Şahanesiniz aasmaestefan, çok iyi geldi bana bu öngörüleriniz... umarım karanlığın yerle bir oluşu özellikle bizde bir an önce başlar...

Teşekkür ederim.Kasyopya celseleri bu aralar karşıma çok çıkıyor,dikkatle okuyacağım yazıyı.

Öncelikle yazınız için teşekkür ederiz. Tüm olumlu beklentilerin gerçekleşmesi dileğiyle. Kaybolan çocuklar konusunu ve korkunç miktarını Ben ilk kez Youtube'daki Torry Smith'ten duydum. Mideniz kaldırırsa onun konuşmalarını izleyebilirsiniz.

Aasma Hanım birçok şey yazıyorsunuz da bir noktayı yazmıyorsunuz.(ben görmemiş de olabilirim) Müsaadenizle onu da ben ekleyeyim: O da özellikle bizim medeniyetimizde dişi gücün etkisi. Şöyle ki: Senelerdir erkeklerin beceriksiz yönetiminden bıkmış uyanık Türk kadının artık yeter deyip medeniyetin idamesini, bilimde sanatta teknolojide iş hayatında ve siyasette ele alması şeklinde olacak olan olaylar silsilesinden bahsediyorum. Üniversitelerdeki kız öğrenci sayısı, devlet kurumlarında artan kadınların sayısı, her sınıftan artan kadın girişimci sayısı, siyasette ise gezi isyanının en ön safında duran kadınlar, mecliste CHPye yiğitçe ilk isyan eden Emine Ülker Tarhan ve Şafak Pavey, MHP gibi sadece güçlüye biat edilen yerde Meral Akşener in yükselişi ve iktidarın kadınlara oynayarak önemli miktarda oy alması verebileceğimiz örneklerden bazıları. Yoksa feminazi derler diye mi korkuyorsunuz? :D Erkek halimle ben söyleyeyim de siz hem o ithamdan kurtulun, hem de burada söylenmiş olsun. ( şaka yapıyorum çok rica ederim kızmayın :)) Bilmiyorum ne dersiniz? Sevgiler ve Saygılarımla

Öyle bir yangın olacak ki bu memlekette, cümle dertler kül olacak. Bu yangını başlatan ilk ateşi de sanırım kadınlar fırlatacak.

Musa bey, inanin tamda oyle bir yazi hazirladim nerdeyse bitmek uzere. Kadinlarin Yukselisi adli bir yazi. Sizin dediklerinize cok uyan bir yazi. Ayrica soylediklerinize de aynen katiliyorum. Dunyayi disil enerji kurtaracak. cunku kadinlar yapicidir, doguran, seven, koruyan ve yaratan konumundadir. dunyada dogurarak hayat yaratan tek enerji disil enerjidir. bu ozelligini bizzat yaratandan almistir. Peygamberimizin dedigi gibi, kizin varsa rahmet, oglun varsa nimettir. Saygilar

Aasma Estefan, siz 2017 için oldukça umutlu ve aydınlık şeyler söylüyorsunuz... Ancak astrolog Dinçer Güner ve Oğuzhan Ceyhan 2016'da Türkiyede herşeyin giderek geçmişten çok daha fazla kötüleşeceğini ve 2017'de Türkiye'nin savaşa girip Suriye gibi cehenneme döneceğini öngörüyorlar... Onlar bunu astronomiye göre öngörüyorlar, siz geriye dönüp baktığınızda öngörülerinizin gerçekleşme oranını nasıl değerlendiriyorsunuz ve bu değerlendirmenize göre 2017'nin sizin öngördüğünüz şekilde aydınlık olacağından ne kadar eminsiniz?... Çünkü birçok astrolog Kasım seçimlerinin AKP'nin yenilgisiyle sonuçlanacağından emindi ama tam tersi oldu... Yani 2017 Türkiyenin aydınlanmaya gittiği bir yıl mı olacak yoksa tam tersi cehenneme dörtnala mı gideceğiz hangi olasılıktan ne kadar emin olabiliriz bilemiyorum, yıllardır umduklarımızın tam tersi oldu çünkü...

2016 zor bir yil. ama ben zaten gecen sene yazdigim icin o yaziyi bunda daha cok 2017 ve sonrasina odaklandim. Yazinin basinda da belirttigim gibi, bu yazida insanlarin moralini bizmamak icin negatif ongorulerimi yazmadim. Pozitif yonden baktimki iyi seyler daha cabuk olsun diye. Ben yazdan itibaren degisimin baslayacahina inaniyorum. Tabi birden bicak gibi keskin sekilde olmayacak. Her degisim srtresli ve sorunlu olur. Hele tum dunyayi etkileyecek bir degisim dahada zor olur. Zoruluklara depremlere, sellere ve savaslara odaklanirken morallerimiz bozuluyor ve negatif enerji yayiyoruz evrene. Bu guzden gecen sene yazdiklarimi bir kere daha yazmak isteemdim. Ben astrolojiden anlamiyorum ama bahardan itibaren zor gunler gelecek. bir seneye kadar secimde olabilir, hukumette degisebilir.. fakat olumlu seylere odaklanirsak daha mutlu oluruz. Secim 2015 yazisinda yazdigim gibi, turkiye bir tunelde su an. tunelin ortasini yeni gectik. daha ucunu goreemdik. fakat 14 yildir sisteme karsi direnenlerin bekleme donemi simdi. Aksine sisteme destek verenlerin zor gunlerini gordum daha cok. Bu yuzden bunu olumlu bir gelisme olarak goruyorum ben. bu yaziyi, 2015-2016 yazisini ve secim yazisini birlikte okuyun. Bu yazima ozellikle pozitif enerjiyle yazdim ki cabuk gerceklessin.

Merhaba, son derece açıklayıcı ve net yazmışsınız ve bugün bir çoğunun gerçekleştiği ve gerçekleşmekte olduğu kesin. Kendi adıma bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Yakın zaman da ilave ya da güncelleme yapacak mısınız? Çok merak ediyorum.

Kutlu olsun Aasma :)
Oyundayız. <3

Kadin erkek
isa mesih
Mutabakat evre
Silsile duzen
inanc adalet
Saman alevi
Ekonomik buhran
Neden sonuc
?

Suriye ve Irak'ta kullanilan vahsi unsurlar, Turkiye'nin dogusundan ve Guneydogusundan ulkeye giris yaptirilacak. CUnku planlanan gecis sureci irakta ve suriyede tamamlandi. Unsurlara gerekli silah takviyeleri ve egitimi de yapildi. Simdi esas plan Turkiyedeki eksik parcayi almakta. EN azindan akillarindan gecen plan budur. Gerceklesir mi gerceklesmez mi Turk halki secimleriyle karar verecek.


sevgili Aasma estefan
selam...
yazıların bana hep huzur verdi.öngörülerinde ışık...
şu an o kadar çok yazıp yazıp siliyorum ki .....diyecek şey çok ama kelime yok :(
bu acılara bizden önce şahit olman ve metanetini koruyarak bize yol olman benim için çok kıymetli...allah sana bu yolda dayanman için yardım etsin güç versin.

17 temmuz gecesi sabaha karşı bir rüya gördüm
rüyamda denizi görüyorum bir yeni doğmuş bebek ölü gibi suda öylece gidiyor.bakınıyorum etrafa bir adamla gözgöze geliyoruz ölü heralde diyorum endişeli bir şekilde...yüzme bilmediğim için akıntıya kapılıp giden bebek için yardım istiyorum adamdan kurtarması için...derken bir (çöp gibi) yığın tutuyor bebeği akıntıdan ve canlanıyor o anda...oh diye seviniyoruz adamla ve bi anda iri yarı bir gövdenin başı oluyor bebek.bakıyorum o gövdeye kollar kesik morluk çürük içinde ama kafa kısmındaki bebek gayet sağlıklı ve o bedenle birlikte kıyıya doğru geliyor azimli bir biçimde................ve bir anda şak diye uyandım tüm gün bu rüya aklımdaydı yorumladım kendimce hatta tüylerim diken diken oldu inşallah derken gözlerim doldu..

ben diyorumki o çürük beden türkiye-vatanımız, o bebekde "oluşum-temiz düzen-yeni lider"!!
Allahın yardımıyla def edicez bu kötülükleri kötü günleri inşallah
fikrin ve yorumun çok önemli benim için...düşenceni paylaşırsan çok mutlu olurum
sevgiyle

Canim yorumu zaten kendin yapmissin. Aynen katiliyorum. Sunan turkiyede olanlar icin de yine diyorum ki
Karanlik karanlikla carpisiyor. carpisa carpisa birbirlerini yok ederler, Morallerimizi bozmayalim, daha cok karanlik carpismasi olacak ama isik olan bizler, evlerimizde sevgiyle oturup, kendimize guvene alalim. iki karanlik arasinda kalmaya gerek yok. Hastaligimizi goruyoruz su an. onu gorup, ona uygun sifayla iyilestirecegiz.

herkes ne ektiyse onu bicer. onumuzdeki uc sene bedel odeme zamani..Herkes icin gecerli. o da kendi payina duseni oder..karanliktan beslendigi icin onlarin ayakta kalmasi kadardir omru..ilahi plana guvenin.

Türkiye'de savaş çıkacakmı surıye gibimi olacaz

asmaa hanım güneydoğu'dan türkiye'ye suriye ve ırak'ta kullanılan unsurlar sokulabilir demiştiniz, darbe sonrası çıkan itiraflarda denilmiş ki o gece darbe başarılı olsaydı pkk, ışid vs. sınırda beklemedeymiş, içeri girip ülkeyi de böleceklerdi, bence dediğiniz gibi halk darbeye engel olunca buna da engel oldu. savaştan kastınızınsa şu an suriye'ye yapılan operasyonla sınırlı olmasını ve daha da büyümemesini umuyorum sadece. şu an sadece eylül ekim meselesinden ve iç savaştan korkuyorum, bu konuda uyarılarınız varsa ya da teskin edecek sözleriniz umutla bekliyorum inşallah yorum yaparsınız sevgilerle.

Korktugunuz seyi kendinize cekersiniz, Korkudan kurtulun. Ulke sahipsiz degil. Kolay lokma degil oyle bolup yesinler. Birisi kotu bir okayi kendi cikarina uygun yeni bir dizayn icin kullaniyor ama ne yaparsa yapsinlar girdikleri bataklikta bogulurlar. Hem bolucu gruplarin hemde dinci bir ayaklanmanin olmasi olasidir ama sonunda bastirilir ve bu olaylar uyanisa birlik olmaya iter insanlari. Her yasanan olayin ilahi bir sebebi olduguna inaniyorum ben. Dun gece dunyaya isik tarafindan mudahele edildigini gordum. sifalama ve degisime yardim ediliyor. Turkiye, afrika ve ortadogu uzerinde calismalar yogun. bunun etkisini hissetmeye hazir olalim.. Sevgi, cosku ve merhamette artis var.

Çok şükür bir tek sizin yorumlarınız rahatlatıyor beni şu anda. twitter'da rüyalarla mesaj aldığını ve 3. dünya savaşı'nın yolda olduğunu söyleyen kendine kahin diyen birisi var, boşu boşuna atıyodur inşallah. Allah'ın hikmetine ve sizin teskinlerinize güveniyorum. Işığa ve şifaya yardım için ne yapabiliriz başka, ben her gece dua ediyorum Allah'a ülkeyi koruması için.

ekim ayında ne gibi gelişmeler olucak peki ?

ekimi yariladik, iyi kotu... ikinci yarisi ve kasim onemli. bastaki yine ortaligi karistirmak ve batirmak niyetinde. benim tahminime gore 2017 nin ikinci yarisina kadar huzur beklemeyelim..

Allah yardımcımız olsun çok teşekkürler :) kılıçdaroğlu ve bahçeli değişimini ne zamana öngörüyorsunuz?

Sevgili a asma hanım türkiyenin hali ne olacak iç savaş mi. 3. dünya savaşı mi. az anlatsaniz da tedbir alsak sonuçta herkesin çocuklar i var. Çok insan cezaevinde. canlı bombalar cırıt atiyor

Bastakiler degismedigi surece ulkede kaos devam eder. Dusuk bilincli halk destekledigi surecede basta kalmaya devam ederler. Ulkenin bu hale getirilmesi zaten bir proje en basindan beri. Bu projenin sahibide uygulayicilarida ayni tarafta.. Hedef TC ve ulkenin butunlugu. Din sadece kullandiklari bir maske Gorunurde guya muslumanlar ama. Arka planda islam dusmani. Yuzlerce yilin intikami aliniyor Turk milletinden.Proje buyuk. Ama Ataturkun ongorulerine guveniyorum. O herseyi biliyordu ve Nutuktaki mesajlarina dikkat etmek gerekir.

Savas olasiligina gelince.. komsu ulklerle birlikte buyuk bir cokusun icine giridigni ama bir sekilde tek basina bu cokusten ciktigini gormustum. Musluman ulkleleri birbiriyle savastiracaklar. Turkiyede bunun icinde.. Bunu gecen yil gordum ama a icerde bolucu ve dinci catismalar da olasi. Realite her an degisiyor. Bunuda hesaba katmak lazim. Umarim bunlarin hicbiri olmaz. . Fakat her serden bir hayir cikar derler ya.. Yasanacaklar cok hayirli sekilde sonlanacak. Ulke insani uyanarak cikacak durumdan. Ogrenmemiz gereken seyleri malesef acilardan ogreniyiruz. Su anda dunyanin en guvenilir yerine gitsenizde her an teror sizi bulabilir. Kacmak da cozum degil. ilerde en iyi yasam yerleri Turkiye , ortadogu ve afrika olacak. Butun bu olanlarin sebebi zaten bu olasilik. Bence en guvenilir yerler evleriniz. Gerekmedikce evlerinizden cikmayin.

asma hanım ; uzun zamandır astrologlar dunyanın ve turkıyenın bır degişim ve dönüsüm yasadıgını soyluyorlar.fakat bu dönüşüm asla biz cumhurıyetci laik insanların beklediği bir dönüşüm degil.iran nerdeyse bizden önce modernleşecek.iranli kadınlar özgurluklerını kazanmak için bizden daha cok mucadele veryorlar.halkın uyanması lazım diyorsunuz. ben sokaga cıktıgım zaman uyanacak bir toplum göremiyorum. biz muhalıf olanlar zaten uyanıgız.ama sistemi degiştirmek için oy vermekten baska hiçbir şey yapamıyoruz. seçimlere de guvenmiyoruz. şuurunu yıtırmiş bir adamın elinde bir ülke oyuncak oldu.adamı durduracak bır guc varmı.allah tan baska hiçbir güç kalmadı.allah bu ülke battıktan sonra mı bu adamın cezasını verecek.yani titanik batacak en son balo salonu batacak.

Benim en çok merak ettiğim ve cevabından korktuğum soru özgürlüklerimizi kaybedecek miyiz ? Sanırım yorum yazanların hepsi aynı fikirde ; biz zaten uyanigiz ama ortada basimiza her turlu bela acilmasina ragmen bir adama tapmaktan vazgecmeyen ve vazgecmeyecek ,derin uykularindan asla uyanmayacak ciddi geniş bir kitle var.Kurtuluş yolu onlarin uyanmasi ise şimdiden başımız sağ olsun olsun ,ülkenin ruhuna el fatiha...

Ozgurlukmu varki kaybedesiniz. Coktan gitmis ozgurlukler. Agzinizi acsaniz hapistesiniz. Korkuyla herkes baski altina alinmis. Egitim zaten seriat egitimi nerdeyse. Adim adim gidiyorlar. Milleti uyandirmamak icin suyu yavas yavas isitiyorlar. Neler oldugunu anlamak istiyorsaniz benim diger yazilarimida okuyun. Sadece bu yaziya bagli kalmayin. Mutfaginizdan memnun degilseniz ve sizin ihtiyaclarini ,karsilamiyirsa artik yenilemeniz lazimdir, Yenilenek icin de eskisini yikmak gerekir. zsu an Turkiyede olan budur. 1938 den Ata nin kurdugu sistemi bozmaya calisanlar , sistemi oyle bitpr hale getirdiki caliamaz halde algisi yaratmak istediler. Surekli yap bozlarla kurumlar cokertildi yasalarin ici bosaltildi. Simdi bastakiler son yikimi yapmak icin ugrasiyor ama yenisini insa edecegiz yalaniyla da karanligi ulkeye iyice sokmaya calisiyorlar. ileriye bir degisim degil karanliga dogru degisim yapiyorlar. ulke olarak ayni zamanda gecmis tarihin karmalarinida atiyoruz su an. Karanlik, hastalikli ne kadar tarafimiz varsa aciga cikiyorki gorup sifalayalim. Su anda insanlardaki yozlasma, siddet, osmanlicilik masallari hepsi gecmis yasam temizligidir ulke olarak. Bunlar bittene kadar sifalanma tamamlanana kadar sabirli olmaliyiz ve ilahi plana guvenmeliyiz. Olmasi gerekenler olur.

ben astralda yapilan calismalara cok guveniyorum ve ulkedeki uyanisin hizlanacagini goruyorum. Evet zor gunlerimiz var ama sonunda gulenler iyiler olacaktir. Negatif dusunmek onlari besler cunku guc aliyorlar negatiflikten. sevgiyle pozitif dusunun. su an biz onlara oy veren uykudakilerin uyanmasini bekliyoruz. Bu ulke sahipsiz degildir. bedenli bedensiz cok koruma ve calisma var. Ama zitliklardan uyanisin hizlandigini bildigimiz icinde bazi aci olaylarin yasamasi olasidir ki uyanis sok seklinde etkili olsun. Ben ikomsularimizla sicak catismalar yasanabilecegini gordum. muslumanlari mezhepcilik uzerinden nufusunu azaltiyorlar. Birbiriyle savastiriyirlar. Kendileride zevkle izliyorlar. Buna seyirci kalanlar yardimci olanlar elbet bedel oderler. Lutfen biraz sabredin.

Yeni rüyalarının var mi

Sevgili hatice, ben ruyalari dikkate almiyorum. Benim yazdiklarim teta halinde iken ucuncu goz ekranindan gorduklerim, okuduklarim ve yaptigim sorgulamalarin sonuclaridir. Yeni bilgiler var, onlari yaziyorum. yakinda paylasirim.

ben medyum değilim ama amerika da kadın başkan seçiçeklerdi onu değiştirdiler. sahte uzaylı saldırısı olacaktı oda rafa kalktı planlar ortaya çıktıkça değişim yapıyorlar. türkiye ayağındaki planlar değişmiyor halk uyduğu için

Degisim isik yararina bu ay basladi. Sok gelismeler olabilir ama bekleyin derim. kotu gorunen bir cok sey ilerde hayirli olabilir. Ilahi plana guvenin kendizi enerji olarak dengede tutun. Hayati,her travmanin icine dalmak yerine biraz izlemeyi ogrensek, daha kolay gecer.

Taninmis bir alman astrog nisan ve mayis ayinda Türkiye`de cok kötü seyler olacagini söylüyor. Bu konuda siz ne düsünüyorsunuz?

Sosyalizmin yükselmesinden biraz daha bahseder misiniz? Baskanligi zorlarken bunlar nasil olacak?

Asmaa direniş gerekiyor sanirim ama kimse çikmiyor disari halbuki Bursa Nutkunda boyle mi diyor Atatürk...

Aasma estefan mandela etkisi hakkında ne düşünüyorsun

25 nisan onemli bir tarih turkiye icin. Ben negatif olaylari yazmak istemiyorum. Bu yuzden sessiz kalmak en iyisi simdilik. Fakat isler kotu gorunsede biraz sabirli oldugumuzda hayir getirecgini goruruz ilerde.

Bana ic ice yasanilan evrenler oldugu ve hepsininde ayni anda. dunya yasamiyla ayni anda yasadigimiz bilgisi gelmisti. Ornegin biz evimizde ucuncu boyutta yasarken. uc sokak ilerde yasayanlar bir paralel evrende yasiyor olabilirler. enerji perdesi gorunmez oldugu icin anlamiyoruz. mesela guya su an dunya olarak ucuncu boyuttayiz. o zaman sorarim size, almanayda yasayanlar ile arabistanda yasayan insanlar yasam sekilleri ve bilincleriyle ayni evrende yasiyor olabilirmi ki ? Bilinc farki aninda perdeliyerek ayiriyor bizi birbirimizden. ayni havayi solusak da aslinda bilinc olarak iki ayri dunyada yasariz. o iki ayri dunya iste bilicninden dolayi ayni olaylara resimlere, filmlere, sekillere, kitaplara, bakis acimizi degistirir. Mandela etkisinde olan budur. Farkli gormenin sebebi bilinc farki.

her soruya yanıt veriyorsun teşekürler

merhabalar


2017 yılı Türkiyesi için güncel bir yazı ne zaman yayınlayacaksınız?

2017 yazinizi merak içinde bekliyoruz

2017 yili bu yazida yazilmis zaten. 2018'e kadar bekleyeyim diyorum yazmak icin. Daha burda yazdiklarimin cogu cikmadi. Yinede belli olmaz 2017 icin bir ekleme yapabilirim.

Bu çocuk kayıplarına gerçekten lusiferyan toplulugunun bir parmagı olabilirmi yeterince pizzagate skandalı ortalıkta geziyor ve elitler üç maymunu oynuyorlar .. oktan beyin melekler aglarken kitabında böyle bir seyden bahsediordu

Bu çocuk kayıpları hakkinda gercekten lusoferyanların bir parmagi olabilirmi son zamanlarda pizzagate olayıyla çalkalanior etraf

10 aralık gecesi vodafone arena stadındaki patlamada şehitlerimiz Oldu sizce bu planlı birşey mi. Lütfen söyleyin kötü ritüelleride. şehitlerimiz için çok üzülüyoruz. Bunu söyleme ihtimaliniz var mı ? bu olayları yapanlar KİM ???? amaç nedir ??

planli tabiki.. facebookta paylastigim yazinin aynisini buraya ekliyorum.

Ne zaman bastakilerle ilgili bir gelisme olsa, bu gelismeler negatif tepkiye donusse, bir yerlerde yardima kosan bir patlama oluyor....hoop gundem degisiyor. Tam da baskanlik meselesine tepkiler cig gibi iken, patlama aninda konuyu degistirdi..
Hala oynanan oyunlari goremeyen dusuk bilincli insanlarin karanliga verdigi bu destegin bedeli , desteklediklerine oldugu gibi kendilerine de aynen yansiyacaktir. Vay haline onlarin..

15 yildir ulkeyi planlarla, algilarla yonetip istedigi herseye sahip olan insan ne zaman ektigini bicecek. Filmlerin bile ilk yarisinda iyiler olur fakat ikinci yarida kotuler cezalandirilir. Cunku insanliga bir ders vermek gerekir. Sonra ulkede her olan biteni abd yapti avrupa yapti derseniz ulkeyi yoneten insan masummus gibi algilanir. Ulkedeki butun cinayetler cemaatin ustune kaldi bunlar 1 gecede sutten cikmis ak kasik oldular. Bunlar cezalarini ne zaman bulacak. O uyuyan yuzde ellilik kesim hicbir zaman uyanmayacak

uyanmasinlar..icinde bulunduklari ve besledikleri karanlik ile birlikte yok olurlar. Once ulkenin etrafi temizlensin sonra sira icerdeki karanliga gelir. Bunda en buyuk gorev siz isik iscilerine dusuyor.

gerçekten umudumu kaybetmeye başladım çünkü öyle bir bataklığa girdik ki çıkmak istesek artık çok geçmiş gibi hissediyorum

umudunuzu kaybederseniz, onlar basarili olur. Guzel, umit dolu hayallerinizi kurmaya devam edin.
Hersey guzelken guzel dusunmek herkese kolay..Muhim olan en zor anlar da guzel dusunmeyi basarabilmek. Siz sevgi ve isiktan O'ndan gelen kucuk taneciklersiniz. O'nda ne varsa sizde de var. Gucunuzun farkina varin. Herseyi degistirebilirsiniz, hemde kucucuk bir gulumseme ve imgeleme ile..Ne silaha nede savasmaya ihtiyaciniz var..Bu kadar mi zor bunu basarabilmek? Hergun her uygun aninizda karanliga inat, oturun bir koseye ve guzel duslerinizi yollayin evrene..Tum dunyadaki karanligin sizin sevginizle, isiginizla bittigini imgeleyin. Bu kadar basit aslinda..degisim..

Geleceğiniz nasıl yaratılıyor? Düşünce yoluyla...
Tüm yarınlarınız bugünkü düşünceleriniz tarafından tasarlanıyor, çünkü barındırdığınız her düşünce - hangi duygusal amaçla olursa olsun, hayal ettiğiniz herşey- bedeninizde bir his yaratır ve bu his ruhunuza kaydolur. Ve bu his sonra sizin yaşam koşullarınızı hazırlar.
Söylediğiniz her sözcüğün, gelecek günlerinizi yarattığını bilin.
Ramtha / Beyaz Kitap

Ara sira negatif elestiriler geliyor ongorulerimle ilgili..Bazi insanlarin burda okuduklari hoslarina gitmiyor..kendilerine gore yazayim istiyorlar. Soylediklerimin yuzde yuzu ciksin istiyorlar.Hakaretler ediyorlar.Dunyanin en unlu astrolog ve kahinlerinin soyledikleri bile yuzde elli zor cikiyor. Benim vizyonlarima gore yazdiklarimin yarisi ciksa yine mucize..ki yarisindan fazlasinin ciktigina inaniyorum. Daha cemaat ve hukumet gul bahcesinde el ele gezer iken ben askeri hareketliligi ve degisimi, planlari vizyonla gordum. iki yildir tskya dikkat diyordum. Clinton ongorum cikmamis mis.. Cikmadigi iyi oldu. Kadin tam bir felaket..Trump,kotunun iyisi, hic olmazsa ne yapabilecegini net bilmiyoruz. Ama kadinin ne yapacagini az cok gorduk. Sahsen Clinton secilecek yazmama ragmen secilmesin diye dua etmistim.Bazen yazdiklarim cikmayinca, acaba diyorum gordugum vizyonlar parallel evrenlere mi ait. Acaba ben evrenler arasi bilgilermi cekiyorum diye kendimi elestirip masaya yatiriyorum zaten. Zaman zaman bu yuzden de yazmak istemiyorum. Simdi oyle bilgilerim var ki yazip insanlari negatif etkilemek istemiyorum. Bu sene secimlerimizin sonuclarini yasayacagiz. Bu yuzden ilk alti at zor gececektir.. Ama hepsini atlatiriz. Bu millet kolay kolay kole olmaz baskasina.. Cok sukur..

2017 nin ilk 6 ayı hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?

2017 icin ikinci bir yazi yazmayacagim. BU yazi 2017 nin sonuna hatta 2018 I bile kapsar.
Ilk 6 ay cok karisik ama olmasi gerekenler olacak. Guclu olup seyirde kalmak gerekir. Cunku karanlik karanlikla catisacak birbirlerini yok etmek icin. BIze disen bu ser olaylara, ilerde hayir getirecegine inanarak katlanmak. ve notr olmaya calismaktir. Enerjimizi dusurmelerine izin vermeyelim. Guzel duslerimizi inadina evrene yollayalim.

Ulke olarak birey olarak genlerimizde biriken tum karmayi temizliyoruz. Su an bu karma aciga cikiyor ve sifalanip yok olacak. Biraz sabirli olalim. Bilgi sahibi olmak olaylara bakisimizi degistirir.

Dusuk bilincli ruhlarin bir turlu ders almadigi sinavlarini tekrar tekrar yasayarak ogrenmelerini izliyoruz bundan sonra. Izlemeye devam.

KHK ihraçları ile ilgili bir öngörünuz varmı suçsuz insanların mağduriyeti ne zaman son bulacak

Mağdurların ve mağduriyetlerin bukadar artması karanlığa güç vermiyormu umudumuzu diri tutabilmek için her türlü motivasyona ihtiyacımız var. Size KHK ihraç mağdurlarıyla ilgili sorduğum soruya kayıtsız kalmanızı yadırgadığımı söylemek istedim.İnanın hayatın dayanılmaz parçalarından birini yaşamamıza rağmen geleceğe dair umut doluyuz. Bu toplumun bütününün bizim gibi vatan severleri algı oyunları ile vatan haini ilan etmesine rağmen böyledir. Kendi adıma konuşuyorum memleket uğruna bu çektiklerim feda olsun. Bir karış toprağına bir ferdine zarar gelmesin.

Sitki bey hic kayitsuz kalirmiyim, soruyuda sizin yorumunuzuda simdi okudum. Yurtdisinda yasiyirum ve su an noel tatili, sehir disindayiz. Ben her gun bloga giremiyorum. Bazen haftada bir kez bazen ayda bir kez bakiyirum. Bazen hergun. Kendime uygun zamanlarda ancak cevap yazabiliyorum sorulara. Bazen hemen bazen gunlernsinraya denk geliyor. Bu benim duyarsizligimdan degil, hayatimin bloga endeksli olmamasindan kaynakli. Sonucta vakit buldukca yaziyirum. eve doner donmez bu soruya cevap yazarim.

Teşekkürler iyi tatiller iyi eğlenceler

2017 Hakkında yorumlarınız neler

2017 Türkiye için nasıl geçecek yorumlarınızı bekliyorum lütfen

Hazirliyorum bitmek uzere. uzun bir yazi oldu da.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Ne zaman yayınlıcaksınız?

ne cok merak ettiniz :) bitti yazi cok uzun oldugu icin ayri baslik altinda paylasacagim on dakikaya.

http://aasmaestefan.blogspot.com/2017/01/2017de-turkiye-ve-dunya-ile-ilgili.html

bir insan mursidsiz olunca, velayet nurlari olmadan gordugu seylerin seytanimi rahmanimi oldugunu anlayamaz.
her gordugune inananir maskara olur.
sonuc=asma.
GORDUGUNUZ HER SEYE INANMAYIN.

sizing mursidli olanlarin Ensar vakfinda oglan cocuklarina nasil tecavuz ettiklerini cok iyi gorduk. Mursidinizi alin ve burden gidin. Benim bir tek Hursit amcam var, guzel satranc oynuyor. Egona uygun bir blog bul oarada kal. Bir zahmet grime artik bloguma.

1. Üstün yeteneklere sahip bir yeteneğim var,bende bu 16 yaşında başladı,çoğu şeyleri bilebiliyorum,rüyalarım uyarıcı niteliğinde olduğundan genellikle çıkar…62 yaşındayım 67 yılından beri çok okurum,normal ve bilimselliklerin haricinde Havas ilmine merakım vardır,İbni Arabi eserleri mevcuttur elimde,çocukluğumdan beri Ansiklopedi biriktirme merakım vardı,evin heryanı kitap dolmuştu…iyiki internet çıktı 98 yılından beri netlere takılıyorum kitap yüküm hafifledi, neyse…sezgi gücüm çok yüksek,çoğu çıkıyor,bazen saniyeler içerisinde kafamın içinde olacaklar geçiyor…2016 mart.haziran arası tahminim çıktı,en büyük olanı temmuza sarktı,fark etmez kayma olabilir öne ve arkaya,kasım ayıda çıktı,şimdi önümüzde mart 2017 var…bu ayda çok büyük olaylar olacağı kanısındayım,belki sarkma olabilir…2017 -2018’i çağrıştırıyor…2018 çok ilginç bir yıl olacak…sadece Türkiyeyi değil bu değişim tüm Dünyayı etkileyecek…ben falcı falan değilim,beyin dalgalarım beni yönlendiriyor,Dünyada olup bitenleri devamlı takip ettiğimden bir tez canlanıyor beynimde,o teze göre hareket ediyorum,yalnız hiç iyi şeyler tahmin edemiyorum,hep kötü uyarılara göre hareket ediyorum,bu uyarılar bana sıkıntıylan geliyor,mutlaka çıkıyor sıkıntının peşinden,bana göre zaman bir döngüden ibaret,her şey o periyot içerisinde oluştuğundan bilebiliyoruz.İbni Arabide biliyordu,ama o çok üstün yeteneğe sahipti,benin büyük amcam gibi,oda bütün yoğunluğunu Metafizik ve Kuantuma vermişti,üstelik iki birbirine zıttır ,zaten her ikisi birbirini tamamlıyor enerjinin özü doğrultusundan…çok önceki büyüklerimiz her dediği çıkardı derdi,evinin üstünde bazen geceleri ışık belirirmiş,zamanda yolculuk ettiğinide söyleyenler var,ama nasıl yapıyor bilemiyorum,eski evi yıkarken çok belgeler çıktı tavan arasından,Farsça ve Arapça bilgiler mevcuttu,geometrik ve matematikçeleride vardı,dedem onları devlete teslim etti,dede bizede bırak okuyalım dedim 60 yılların başında dinlemedi bizi,bunlar size göre değil dedi…neyse,acaba diyorum sayın Aasma estefan bu bendeki yetenek büyük amcamdanmı geliyor,Arapça,Farsça bilmem,sadece çevirisini yaparım bilgisayar sayesinde…bunu dediklerinden biriside Türkiyeye sarı bir gevur gelecek herkes ona tapacak,ama gittikleri yol doğru olmayacak demiş,o çıktı,sanırım kimden bahseddiğimi anladınız,ikinciside eyy devlet baba malım mülküm beni bakmıyor al malımı mülkümü beni bak diyecekmiş,oda gerçekleşmek üzere.slm

Yazdiklariniz cok etkileyici ve size kesinlikle inaniyorum. son mesajida aldim merak etmeyin. Sizin durumunuza gelince, dedelerinizden size bilinc devri olmus. Aslinda hepimizin bilinci ortak. Hepimiz butun olarak biriz. sizin buyuk dedeniz olunce, size kendi birikimini devretmis. Muhtemelen siz uykudayken yapmistir bunu. El temasiyla oluyor bu enerji transferi. Keske o tavan arasinda bulunanlar verilmeseydi. Cok onemli bilgiler olmali. Bana e mail atarsaniz daha detayli bilgi verebilirim. Aasmaestefan@gmail.com

Devrimi temelden sarsıyor büyük bir kasırga
Yüzlerde artık peçeler, başlar örtülü
Cumhuriyet’in sonu geliyor
Aklar kırmızılarla karşı karşıya yorumlar misiniz cumhuriyetin sonu geldi mi

Esası cumhuriyetin sonu geliyor değil CUMHURİYET TEHLİKEDE dir

Lütfen baş örtüsünü tehlikeli bir sey gibi yazmayın. Örtünmek Allahin emridir. Isteyen yapar isteyen yapmaz orasi ayri. Cumhuriyet bas örtüsüne karşı değildir. Laiklik de degildir hatta. Yüzlerde pecelere ben de karsiyim zira.Esas laiklik tüm inanclarin saygiyla bir arada yasayabilmesini icerir zaten.Belki merak edersiniz diye soyleyeyim. Benim başım örtülü değil. Saygılar.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

ahmet bey, Türkiye'nin hangi açıdan nasıl güçlendiğini ve başkanlığın neden daha iyi oldugunu örneklerle açıklarsanız ben de Evet oyu vericem.

hocam merhaba, ben çok iyi takip eden, tek kaynakla yetinmeyen ve aldığım bilgilerin teyidi için araştırmalarına devam eden biriyim.


sanırım benim sorumu yanlış anladınız,
sizin bana vermiş oldugunuz cevap, cumhurbaşkanın şimdiki ve referandum sonraki yetkileri.

ben size soruyorum ki, yeni sistemde ne olacak da bu ülke kalkınacak, yükselecek? yeni anayasanın hangi maddesi sayesinde ekonomimiz gelişecek ve nasıl?

dediniz ki, başkanlıktan sonra dar bölge seçim sistemi gelecek baraj yüzde 7 olacak. onu şu an da yapabilirler. başkanlık sistemine gerek yok ki bunu geçirebilmek için.

teşekkür ederim

leblebi kadar bilinc seviyesi olanin bizi anlamasini beklemiyoruz zaten. Herkes kendi dogrularina hitap eden alanlarda dans etsin. Cekim yasasi geregi..

Baskanligi kendisi icin istemiyormus, o zaman aday olmadigini aciklasin, yeni bir aday ciksin ortaya da su evetcilerin halini bir gorelim

2018 in cok ilginc bir yil olacagini soylemissiniz, bunu acabilirmisiniz, ne acidan ilginc

Merhaba Aasma inşallah iyisindir :) Su yaziyi yazdim nacizhane begenirsen koyarsin belki :)
Önümüze getirilen anayasa kuşkusuz bir tek adam anayasasidir... Kanun-i Esasi de bile padişahın böyle yetkileri yoktur. Agzindan çikan her söz kanun olacak, ol diyecek ve olacak, kimse ona hesap soramayacak, herkesin kaderine bir tek o kişi karar verebilecek... Ve bunlar bir şekilde İslami söylemlerle percinlenmek isteniyor... Halbuki tek olan tek varlik Allah'tir ve Allah evrendeki herşeyi çoğul yaratmistir. Allah tektir onun disindaki herşey çoğuldur. Bir tek Allah ol derse oluverir herşey. Bir tek Allah'tan hesap sorulamaz bir tek O sorgulanamaz. Cüzi irademiz dişinda olan şeylere bir tek O karar verir. Kur'an-i Kerim demokrasiye önem verir onu önerir... Aksi olsa Allah'in Resulü tek adam olurdu, bir hükümdarlık kurardi... Ama ne Allah bunu Efendimiz'den istedi ne de O bunu düşündü.. Kendisinden sonra halife olarak oğlunu gösterebilirdi ama yapmadi... En iyi kimse
onun gelmesini uygun gördü. Cumhuriyet, Hz Muhammed'in ruhuydu...Peygamber efendimizin bir anisini paylaşmak isterim: Mekke'nin fethinden önce Mekke'nin anahtari Osman Bin Talha'dadir. Kabe'nin temizliğinden bakimindan sorumludur ve Hz Muhammed (sav) içeri girmek istediğinde Hz Ali anahtari Osman Bin Talha'dan alir ve içeri girerler. Osman Bin Talha henüz müslüman değildir. O esnada Peygamberimiz (sav) 'in amcasi Hz Abbas kabenin anahtarinin kendisine verilmesini ister ve Peygamber Efendimiz (sav) anahtarı amcasina verir. Daha sonra bununla ilgili bir ayet gelir ve ayet şöyledir : ' Allahü teala size emanetleri ehline vermenizi emreder...' Bunun üzerine Hz Muhammed, cahiliye zamanindaki üstün vazifesinden dolayi anahtarı Osman Bin Talha'ya verir. Osman Bin Talha sonrasında müslüman olmuştur. Görüyorsunuz ya dostlar, Allah'in düzeninde yakinina mevki vermek yok liyakat var. Liyakat akraba eş dosttan önce gelir. Efendimiz (sav) çoğu geceler evindeki yiyecekleri açlara verdiği için aç uyumustur. Bir hediye geldiğinde önce etrafindakilere dagitmistir. Şimdi söyler misiniz İslam ahlakinda hergun giderek zenginlesirken halkini yoksullukla birakma, liyakatsiz olarak yakinini cesitli mevkilere getirme, yönetime ortak etme, kamu malini tek basina yönetmek var midir? Kendisinden önce baskalarini düşünen bir Peygamberin ümmeti, kendi cikarlari için kanunlari düzenleyip 80 milyonun kaderini nasil olur da avucunun icine alabilecek haklarin kendisine verilmesini isteyebilir !!!  Kimsesizlerin kimsesi olan, kadinlara değer veren, insanlari inancina gore ayirmayip Kabe'nin anahtarini bile emanet eden o peygamber aslinda cumhuriyetin cikis noktasidir... O vicdan, o kalp toplumu bölmekten o kadar uzaktir ki... Biline ki cumhuriyet Hz Muhammed'in karakteridir, birlestiricidir... Cumhuriyetinize sahip cikin... Sevgi ile cumhuriyet ile kalin. Hayirli olmak dileğiyle...

Polyanna

Keşke nohut beyinlilere anlatabilseydik ama malesef cumhuriyet ilelebet baki kalacaktır inşallah

Merhaba aasma stefan ,bu referandum hakkında düşüncelerinizi ve şu an yssk ya olan itiraz ve yürüyüşler hakkında görüşlerinizi öğrenmek isteriz.tşk ediyorum

http://aasmaestefan.blogspot.com/2017/01/2017de-turkiye-ve-dunya-ile-ilgili.html bu yazimi okursaniz eger, hersey orda var.

Aasman hanım öncelikle merhaba sizi takip edebilecegim bir face veya instagram adresiniz varmı?

Ayni isimle facebookta varim. Aasma estefan olarak

Aasma hanım yorumlarımı neden siliyorsunuz ? kaçmak yerine sizde benim yazılarımı eleştirin...

https://arealans.blogspot.com/

Evet dediğim gibi 2018'i bildik,Dünya değişimini ben Fransadaki sarı yeleklilere bağlıyorum,aynen 1789 Fransız ihtilali gibi,o ihtilal Din baskısına ve ezilenlere karşı bir Reformdu,bu Reform sonucunda çok şey değişti,en mükemmelide bilimin temeli atıldı,buda ona benziyor Dünyanın sömürü düzenine karşı...Zihnimde bu yılın sonunda tünelin ucunda bir ışık belirtisi var,bunu tam çözemedim,işte bu ilginç,şu an zihnimde ondan başka belirti gelişmedi+birisinin sonu yalnız çok feci olacak !!!

Yorum Gönder