23 Ocak 2016 Cumartesi

Kayip Cocuklar


Bir kac gun once uyanmaya yakin haldeyken ucuncu gozumden bir cumlelik bilgi aldim.
"Kaybolan cocuklara ne oldugunu neden kimse merak etmiyor?"
Ardindan; bu cocuklarin kabal tarafindan kacirilip bazi rituellerde kullanilip, gida olarak tuketildigi bilgisi geldi. Dogrusu nedir bilmiyorum ama bu konuya dikkatim cekildigine gore, arkasinda onemli seyler olmali.

Bu konuda hicbir fikrim olmadigi icin arastirma yapmaya basladim. Buldugum bilgiler gercekten gelen mesaji dogruluyordu. Her yil milyonlarca cocuk, arkasinda hicbir iz birakmadan ortadan kayboluyor. Her ulke icin ayri ayri sorgulama yapildiginda ulke basina yillik kayip cocuk sayisi on binlerden yuzbinlere ulasabiliyor. Bunlarin cok azi olu yada diri olarak bulunuyormus. Peki hic bulunamayanlara ne oluyor?

Sadece Ingiltere'de ve Abdde her 40 saniyede bir cocuk kayboluyormus. Sadece abddeki yillik kayip cocuk sayisi 800.000'i buluyormus.

Internette Turkce ve ingilizce sorgulama yapildiginda bircok detayli bilgi bulabilirsiniz. Hepsini yazmak istemedim.

http://facts.randomhistory.com/missing-persons-facts.html

http://abcnews.go.com/US/missing-children-america-unsolved-cases/story?id=19126967

http://www.slate.com/articles/news_and_politics/explainer/2007/01/800000_missing_kids_really.html

David Icke'ye gore bu cocuklarin cogu malum grupca kaciriliyor, satanic ritullerde kurban olarak kullaniliyor. Zenginlere kotu amaclar icin satiliyor veya devletlerin gizli zihin kontrol programlarinda
denek olarak kullaniliyor.
http://www.illuminati-news.com/Articles/35.html


Sevgiler!
Aasmaestefan@gmail.com



9 yorum:

2 kere birbirine benzer bi ruya gordum farkli zamanlarda.bi yer var cok sikintili orda kucuk bebeklerden ve ceninlerden besliyordular.ve etrafta uyuz pis yirtici sokak kopekleri baya yuksekte bir mahalle.sanki gercek gibiydi.2.kez gordugumde gene ayni yere gittkm galiba hissi oldu.bu arada baykus imparatorlugu kitapindan habrrdarmisiniz

2 kere birbirine benzer bi ruya gordum farkli zamanlarda.bi yer var cok sikintili orda kucuk bebeklerden ve ceninlerden besliyordular.ve etrafta uyuz pis yirtici sokak kopekleri baya yuksekte bir mahalle.sanki gercek gibiydi.2.kez gordugumde gene ayni yere gittkm galiba hissi oldu.bu arada baykus imparatorlugu kitapindan habrrdarmisiniz

baykus imparatorlugu kitabini hic duymadim. Arastiracagim ama. Sizin o ruya evet cok ilginc. Anlatmistiniz daha once. Bakin iste zamanla parcalar yerine oturunca buyuk resim daha iyi anlasiliyor. Bu sene cok seyi anlayip tamamlanma yasayacagiz. Pazillar birlesiyor artik.

Yeni bilgiler var.10 bin kayıp çocuğu soruyorlar Turkiyede ki göçmen,celsede gelen cevapta çoğunlukla çocuk ticareti,kısmen dünya dışı faaliyet...erdoğn hakkında da konusulmus

ilginc bir bilgi Kubilay. Hirsiz bu seferde cocukmu caliyormus ? hehe

Yok çocuk olayı başka.orasını tam anlamadım ama konu bizim cumhurun göçmenleri Avrupa ya yönlendirmek istemesi ile ilgiliydi...

http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=1927&#17751

Ben bir önceki yazınızı okuduğumda aklıma gelen ilk düşünce acaba o çocuklardan bir ordu mu oluşturuluyor oldu. İlla ki askeri bir ordu olmak zorunda değil belki bilim adamı belki başka birşey ama birilerinin yararına çalışacak bir ordu olduğunu düşünüyorum

Tesekkur ederim sevgili Hakan🙏🙏💐🌹❤️

Yorum Gönder