21 Nisan 2014 Pazartesi

Astral Beden Nedir ve Astral Nasıl Yapılır?






Astral seyahat, ruhumuzun bedenimizden ayrılıp yolculuk yapmasidir. Bazen gecmise, bazen gelecege gider. Bunun farkinda olmayanlar, o yolculuk esnasinda gorduklerini ruya olarak hatirlar.

 Astral yolculuk icin bedeniniz çok rahat olmalı ve hiç kimse tarafından rahatız edilmeyeceğiniz bir odada tek başınıza olmalısınız.

Astral seyahati gerçekleştirememenizin önündeki en önemli engel endişe ve korkularınızdır.
Kendinize ve yapabileceğinize inanın. Her zaman ilk seferde başarılı olunamaz. Ancak bedeninizden ayrılırken eğer korkar ve vazgeçerseniz yeniden bu noktaya ulaşmanız çok zaman alabilir. Bu yüzden korku duygusunu içinizden atın. Astral seyahat zarar verici değildir.

Astral seyahat yapmak için en önemli noktalardan biri imgeleme konusundaki başarıdır. Yatağınızda sırt üstü yatarken kendinizi tavanda hayal edin aşağıdaki bedeninize baktığınızı düşünün. Bunu ne kadar canlı olarak yaparsanız beyninizin bunu kabul etmesi ve bedeninizden dışarı çıkmanız o kadar kolaylaşacaktır. Internetten bulacaginiz, Astral yolculuk muziklerini dinleyerek de hazirlanabilirsiniz. Daha cabuk sonuc veriyor.

Burada en önemli noktalardan biri de tam gevşemiş  olmanızdır. Vücudunuzda hiç bir gerilim olmamalı. Eğer herhangi bir yeriniz ağrıyorsa yada bir sıkıntınız varsa astral seyahat girişiminde bulunmayın.

Astral bedene çıkış yolu göbek chakrasıdır. Eterik bedeniniz göbek chakrasından dışarı çıkar ve bir kordonla bedeninize bağlıdır. Dolayısıyla bu chakranın düzgün çalışması astral seyahat için size kolaylık sağlayacaktır.

Astral seyahate çıkma deneyimi yaşayacağınız gün bir kaç havuç yemeniz, et yemekten kaçınmanız, meditasyon yapmanız, kendinize Reiki uygulamanız sonuca ulaşmanıza yardım edecektir. Ayrıca odanizda veya yani basinizda bulunduracaginiz Kristal enerji tasi da yardimci olacaktir.

Astral seyahate çıktığınızda asla korkmayın bu bedeninize geri dönmenize yol açar. Eğer böyle bir şey olursa yapabileceğiniz en iyi şey uykuya dalmak olacaktır.

Astral seyahate çıkarken kalpte aşırı çarpıntı, kulaklarda uğuldama, göbek bölgesinde rahatsız edici bir duygu gibi hisler yaşayabilrisiniz. Bunlar son derece normaldir ve çıkmak üzere olduğunuzun işaretleridir. Bir çok kişi bu noktada korkar ve geri döner, ancak bir daha bu noktaya gelmek kolay değildir. Bu belirtilerle karşılaşınca korkmayın. Sağlığınıza zarar verecek bir sorun olmayacaktır. (Kalp yada tansiyon hastası iseniz dikkatli olmalısınız.)

Astralde iken ne zaman isterseniz bedeninize dönebilirsiniz. Bunun için sadece düşünmeniz yeter. Size yön veren düşünceleriniz olacaktır.

Astralde iken odada eşyaların yerini farklı görebilirsiniz, bu son derece normaldir. İlk deneyimlerinizde odanızda çıkmayın, sadece havada dolaşın ve kendinizi, odayı seyredin.

Astral bedeninizi yönlendiren düşüncelerinizdir. Bu konuda hakimiyet kazandıkça evinizin dışına çıkabilir ve zamanla daha uzak yerlere gidebilirsiniz.

Astralde iken bazı varlıklarla karşılaşmalardan söz edilir. Bu tamamen sizin elinizdedir. Eğer böyle bir amacınız varsa elbette olabilir ama böyle bir isteğiniz yoksa bundan korkmanıza gerek yok, böyle bir şey olmayacaktır.

Bedeninize dönerken ani bir sıçrama hissedebilirsiniz. Bu durumda yataktan kalkmayın ve uyumaya devam edin.

Astral seyahat bazen ilk seferde mümkün olsa da genelde bunun için çalışılması gerekir. Bu konuda sabırlı olun ve düzenli olarak çalışmalar yapın.

Alinti


7 yorum:

Astral seyahat yaparken rahmetli annemi görebilir miyim?annemi görmeyi çoook istiyorum.lütfen bana yardim edin.lütfen!!!

Neden annenizi gormek yerine, hissetmeye calismiyorsunuz? Kalbinizle baglanabilir, onu hissedebilirsiniz. Astralle olmus kisilerin ziyaret edildigini hic duymadim. Ben yapmadim hic boyle bir sey.

Canım Atatürkümü astral plan yaratım çalışmasında hologram bir şekilde görüp konuştuğunuzu yazmışsınız.bende düşündümki rahmetli anneciğimi bu çalışmayla görebilirim.maalesef olmuyormuş çok üzgünüm.teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için.

Ha ben yanlis anladim o zaman.. oyle olur. hologram seklinde gelir. Ben sandim astral yolculuk yaprken onun yanina gideceksiniz sandim. Benim Ataturkle anlattiklatim astral seyehat seklinde olmadi. Meditasyon halinde iken, astral planda yani obur boyut eenrji alaninda gorustum. Tmamen uyanigim yani. Ama astral seyehat uykuda oluyor hafif uyanik bilinc durumunda. Ikisi farkli seyler. Siz meditasyon halinde cagirin annenizi ve hologrami gelir karsiniza.. siyah beyaz soluk mat resimler gibi bir hologram seklijde ve telepatik olarak konusuyorsunuz onlarla.

Çoookk teşekkür ederim.sağolun.

Sevgili aasmaestefan sizi tekrar rahatsız ediyorum,kusura bakmayın n'olur.rüyamda yarı uyanık haldeyken rahmetli anneciğimi gördüm.meditasyon haldeyken değil.rüyamda annemi hep 35/40'lı yaşlarında görüyorum ve annemin öldüğünden haberim yokmuş gibi sohbet ediyorum.bu en son gördüğümde ise rüyamda müdahele ettim.rüyada olduğumu biliyorum ve anneciğime diyorum ki"anneciğim sen öldün ve ben seni çoook özlüyorum,nasılsın"dedim.annem şook geçirmiş gibi bana baktı ve hiçbirşey söylemedi.sonra yattığım odada hani deklanşöre basarsınızda flash patlarya tıpkı onun gibi odamda bir ışık patladı.ben yarı uykulu halimle yattigim yerden elimi ileri doğru uzattim ve elimin çevresinde yoğun bir enerji hissettim.hepsi bu kadar sonrada uyuyakalmışım.sizce bu neydi sevgili aasmaestafan?çook merak ediyorum.

dorduncu boyuta gecip orada annenizle gorusmussunuz. Olum yok zaten, bu bedenden cikma var sadece. ruh dedigimiz enerji beden zaten yasamaya devam ediyor ayni bilinc ve kayitlarla. Annenizin, oldun demenize sasirmasi ya olum olayinin olmadiginin bilmesinden kaynaklaniyordur yada hala ara da kalmistir, isiga gecis yapamamistir. dunyada enerji bedenle yasamya devam ediyordur. son yazdiginiz iki uc cumleyi anlamadim/
Ruyanizi anlatmak istiyorsaniz; emaile yazin lutfen
Aasmaestefan@gmail.com

Yorum Gönder